Flystopp.

Himmelstøv

Forumet er livet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10000745

Har dere lest dette?
det som er, er at jeg håper det kommer iorden igjen snarest.
For min sambo er der nede i OSLO :P å han skulle tilbake imorgen.
Jeg har planer for imorgen, men får spørre min mor om hun kan ha min søn vist sambo ikke kommer seg hjem da.
Men blir flyene innstilt lenge, at det går utover neste uke, håper jeg virkeli ikke.
skal jo på UL på Tirsdag [:'(]

Åå, ja leste om dette! [&:] NEi så dumt då! Han må jo komme hjem!![:'(][:o]
Får håpe det ordner seg og at flyene kan fly igjen i måren! [;)]

ja.. jeg skal egentlig fly til trondheim i morgen... spøker for det. Må bare følge med!

Skal hjem fra Thailand på mandag. Håper ihvertfall d er i orden til da[:D][;)]

Jeg har grått så mye hatt jeg har vondt i hodet...... For jeg skal i teorien fly hjem i morgen tidlig, hjem til min første jentehelg på 1 år! Min første pause med Kathrine-kvalitets-tid.. Kose meg alene med jentene mine i oslo, så skjer dette........ Jeg har brukt opp bannekvoten min for de neste 10 år og er en tallerken fattigere... (litt eksplosivt sinne i dag kan man si[&:]

ORIGINAL: KathMor

Jeg har grått så mye hatt jeg har vondt i hodet...... For jeg skal i teorien fly hjem i morgen tidlig, hjem til min første jentehelg på 1 år! Min første pause med Kathrine-kvalitets-tid.. Kose meg alene med jentene mine i oslo, så skjer dette........ Jeg har brukt opp bannekvoten min for de neste 10 år og er en tallerken fattigere... (litt eksplosivt sinne i dag kan man si[&:]

NEEEEEEI! Uff stakar deg, så kjipt!!!

Jeg skulle flydd fra Trondheim til Sandefjord ikveld. Det kommer visst ikke på tale gitt. Men vi kjører vi i morgen i stedet. Litt kjedelig å kjøre 9 timer ned og 9 timer opp igjen for to døgn i Skien men. JEG VIL HJEM! Alle er så spente på å se babymagen og har kjøpt gaver til babyen! [:)]

ORIGINAL: LilleNos

ORIGINAL: KathMor

NEEEEEEI! Uff stakar deg, så kjipt!!!

Jeg skulle flydd fra Trondheim til Sandefjord ikveld. Det kommer visst ikke på tale gitt. Men vi kjører vi i morgen i stedet. Litt kjedelig å kjøre 9 timer ned og 9 timer opp igjen for to døgn i Skien men. JEG VIL HJEM! Alle er så spente på å se babymagen og har kjøpt gaver til babyen! [:)]

OI - ja det er en lang tur [&:] Gidder IKKE ta bil her, da blir det 2 ferjer og en lang kjørertur gjennom europa, som tilsammen er 17 timer 1 vei [8D]

Back
Topp