Flyplass med ei på 1 år

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Hei! Nå er det faktisk over 1 år siden jeg skrev noe her inne, så tenkte det var på tide med et innlegg her :-) ikke sikkert jeg blir aktiv igjen da. Men har allikevel noen spørsmål :-)

I sommer skal vi reise til Spania med dattra vår på 1 år. Men det jeg lurer på er hvordan vi kan gjøre det mens vi er på flyplassen for vogna er for stor til å ha med på flyet så den blir sendt sammen med bagasjen og ikke har jeg bæresele til å bære henne med.

Noen som har reist med små som har noen tips til hvordan vi kan gjøre det med dattra vår på flyplassen før vi går ombord på flyet? Burde jeg skaffe meg en bæresele som jeg kan bære henne i? Eller kan jeg ha med meg vogna inn forbi sikkerhetskontrollen mens vi venter på flyet også levere den før vi går ombord?

Håper på svar! :-)

På noen flyplasser får du ha vogna med til gaten, men det må du besten skjekke opp med den aktuelle flyplassen :-)

Ellers har jeg alltid hatt med meg bæresele ergobaby for det er herlig og slippe og slite ut armene og ha kontroll på de små.

Kommer litt an på når på dagen en er på flyplassen og.

Vi har reist mye kveld natt da er det greit med vogn eller bæresele til og ha barna i hvis de sover

Signere hun over. Men kan også sjekke om flyplassen har lånetriller. Uansett mitt råd er å leie /ha prampack på vogna di når du sender den. Hilsen en som fikk sin ødelagt den ene gangen jeg ikke brukte det...

Bæresele er veldig deilig å ha, men feks OSL har triller til utlån.

På noen flyplasser får du ha vogna med til gaten, men det må du besten skjekke opp med den aktuelle flyplassen :)

Ellers har jeg alltid hatt med meg bæresele ergobaby for det er herlig og slippe og slite ut armene og ha kontroll på de små.

Kommer litt an på når på dagen en er på flyplassen og.
Signere hun over. Men kan også sjekke om flyplassen har lånetriller. Uansett mitt råd er å leie /ha prampack på vogna di når du sender den. Hilsen en som fikk sin ødelagt den ene gangen jeg ikke brukte det...
Bæresele er veldig deilig å ha, men feks OSL har triller til utlån.

Vi har reist mye kveld natt da er det greit med vogn eller bæresele til og ha barna i hvis de sover

Tusen takk for svar! :-) Har funnet ut at den enkleste måten er å skaffe meg en bæresele som hun kan sitte i :-)

Back
Topp