Flyebaby

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har erfaring med denne?
ImageUploadedByBV Forum1454934874.541012.jpg

Del gjerne deres erfaring :) skal ut å fly i mai, vi vurderer denne.

Vi har den.
Helt genialt.. MEN den passer ikke i alle fly. :)
Oii det var bra du sa :D
Skjer med at den ikke passer i alle fly :o får ta en telefon til norwegian...igjen :p å høre :) hva er max vekt på disse? Vet du det?

Oii det var bra du sa :D
Skjer med at den ikke passer i alle fly :eek: får ta en telefon til norwegian...igjen :p å høre :) hva er max vekt på disse? Vet du det?
det som er greia er at det er forskjellig lengde mellom setene.
I Lufthansa sitt fly til Barcelona var det for trangt. Men hos Icelandair tror jeg nok den passer siden der er det mer plass til setet forran.
Maks vekten er 11.5 kg. Men det går også på høyde.
ta en titt her:
http://barnombord.no/utleieprodukter/flyebaby.html

det som er greia er at det er forskjellig lengde mellom setene.
I Lufthansa sitt fly til Barcelona var det for trangt. Men hos Icelandair tror jeg nok den passer siden der er det mer plass til setet forran.
Maks vekten er 11.5 kg. Men det går også på høyde.
ta en titt her:
http://barnombord.no/utleieprodukter/flyebaby.html
Skal ringe norwegian jeg :) er det ikke dreamliner som flyr mellom oslo og New york? Mener å huske beinplassen var ganske stor da :) sammenliknet med eks ryanair :p

Er ikke så lang av meg (158 cm) så tror ikke det skulle være noe problem med avstanden. Så er hun 10 mnd når vi drar :) hun er ganske liten, så jeg tror det skal gå bra :)

Skal ringe norwegian jeg :) er det ikke dreamliner som flyr mellom oslo og New york? Mener å huske beinplassen var ganske stor da :) sammenliknet med eks ryanair :p

Er ikke så lang av meg (158 cm) så tror ikke det skulle være noe problem med avstanden. Så er hun 10 mnd når vi drar :) hun er ganske liten, så jeg tror det skal gå bra :)
da går det nok bra :)
I følge barnombord funker den fint på Norwegian.

Jeg hadde store problemer med å feste den på et Norwegian fly. Fikk ikke låst bordet.. Men gikk til slutt..

Brukte den da babyen min var 6 mnd. Nesten 70 cm. Og det var ikke mye hun hadde å gå på. Men var utrolig kjekt. Hadde absolutt ville hatt en slik på en lang flyvning. Vi fløy 6 timer

Jeg vurderte det og kom av det, glad for det når jeg så hvor lite jeg brukte krybbe på lang tur. Har en gutt som er klengete alltid, når han er våken og sover. Og må ta det vekk med turbulens og jeg synes det er ofte det på de strekkene jeg har flydd. Og ved nok ganger opp og ned av krybben gir jeg opp og har han på fanget og tenker søvn er viktigere enn for begge enn å få det til å virke;)

Brukte den nå for en mnd siden på norwegian dreamliner. Funka som gull :) Snuppa var da nesten 10 mnd og hun sov veldig godt i den :)

Brukte den nå for en mnd siden på norwegian dreamliner. Funka som gull :) Snuppa var da nesten 10 mnd og hun sov veldig godt i den :)
Åååh :D frøkna mi er jo 10mnd når vi skal til New york. Vi flyr sikkert med dreamliner da :)
Hvordan er det med beinplass? Satt du behagelig selv?

Åååh :D frøkna mi er jo 10mnd når vi skal til New york. Vi flyr sikkert med dreamliner da :)
Hvordan er det med beinplass? Satt du behagelig selv?

Beinplassen kunne selvsagt alltid vært bedre. Det kan den alltid på økonomi.. Men det var ikke sånn supertrangt. Jeg satt veldig behagelig, men snuppa mi hadde eget sete da, vet ikke hvordan det hadde vært med henne på fanget i så mange timer. Eneste var returen, da fløy vi på natta og vi hadde en hel rad for oss selv, så da lå jeg i setene med henne på fanget.
God tur til nyc, digger den byen maks og drar snart tilbake!

Beinplassen kunne selvsagt alltid vært bedre. Det kan den alltid på økonomi.. Men det var ikke sånn supertrangt. Jeg satt veldig behagelig, men snuppa mi hadde eget sete da, vet ikke hvordan det hadde vært med henne på fanget i så mange timer. Eneste var returen, da fløy vi på natta og vi hadde en hel rad for oss selv, så da lå jeg i setene med henne på fanget.
God tur til nyc, digger den byen maks og drar snart tilbake!
Jeg er 158 cm så beinplass er ikke noe problem her (med mindre man flyr Ryanair)
Her så bestillte vi ikke eget sete til henne. Men ser jo utfordringer nå som feks med tanke på mat. Er ikke verdens beste plass. Spise med barn på fanget har aldri vært noe enkelt uansett. Håper vi får en hel rad for oss selv isåfall :D

Vi har brukt den men hadde ikke noe særlig utbytte av den da mini var så lang og plassen mellom setene var kort. Vi dro til Gran Canaria med den og nedover var plassen grei. På vei hjem hadde vi TV i hvert sete og da hadde vi mye dårligere plass fordi bordet var lengre ned. Vil tro det er bedre plass på Dreamlinere altså :)

Back
Topp