flybillett

godiva

Flørter med forumet
kan man bestille flybillett til en som ikke er født? Eller kan man etterbestille? Dersom vi skal bli med til tyrkia neste sommer må vi bestille billettene så fort de legges ut, og da er ikke mini født enda...

husker ikke helt, mener du må ha enten passnummer eller fødselsnummer og det har du jo ikke enda..

Vi fikk bestille tur til Egypt før lillebror var født:) måtte bare etter registrere litt informasjon:)

Du må vel iallefall ha navnet klart, for det må vel være samme navn på billetten som i passet... 

Kontakt reiseselskapet å hør!
Mener å ha hørt at andre har gjort det samme som happyhappy; Registert at det skal være en baby med på reisen, og så etter-registrere navn osv når ungen er født :)

Litt kritisk her bare, men Tyrkia i den varmen med en så liten en..? Over 40 grader enkelte dager og en liten en på 4-5 mnd hadde ikke jeg turt/villet gjøre.. Jeg ble nektet å reise når ha var gravid sist fordi det er så varmt der.. Har vært der før og aldri om jeg skal tilbake dit på sommerstid hvertfall :P

Vi var i Thailand i februar med gutten vår som da var 8 mnd. Måtte ha pass til han. Angret ikke på at vi reiste, men det var ei utfordring med varmen: Vi var ikke på stranda med han(alt for varmt å sove i vogna, og i sanda kunne jeg jo nesten ikke la han ligge å rulle heller..:-)) Vi var for det meste innendørs, på shopping, eller bare på hotellrommet mitt på dagen. Da det ble ettermiddag og varmen ikke var så intens gikk vi litt ut. Oppe kl fem på morgenen, så det ble trilling før morgengry - et av de fineste minnene jeg har fra turen..:-) (a-menneske..:-)) Bør også tenke over dette med natta. Det er jo ikke bra for små babyer å ligge i aircondition for mye, og nettene kan bli varme.. Vi kjørte aircondition på fullt før vi la han de første dagene. Etterhvert måtte vi bare kapitulere å sette på aircondition på natta også. Man får det til om man virkeli vil, men det er klart at det blir noe helt annet enn det å reise uten en som er så avhengig av mor og far hele tiden:-)

Back
Topp