Fly

cazy

Elsker forumet
er det noen her som har kjørt fly til utlandet i det siste?
måtte dere vise legeærklæring da..?

har ikke peiiiling[8|] reiste til utlandet med fly da jeg var ca 3 mndr på vei men da var det for tidlig i svangerskapet..... har hørt at legeærklering trengs men jeg vet ikke noe helt sikkert[:o]

har hørt det jeg også...
men vet ikke om man trenger det bare den siste mnd eller om man må ha det uansett hvor langt man er på vei..

ettersom jordmora mi sa til meg var at jeg helst ikke skulle reise utenlnds når jeg var rundt 8 måneder og i tilfelle hvis jeg skulle det måtte jeg ha legeerklæring....har ikke tenkt å reise noen plass uansett men det ble bare snakk om det....Du kan jo spør legen din eller jordmora hvis du er i tvil?det er det beste tenker jeg[:)] 

ORIGINAL: SiBeL

ettersom jordmora mi sa til meg var at jeg helst ikke skulle reise utenlnds når jeg var rundt 8 måneder og i tilfelle hvis jeg skulle det måtte jeg ha legeerklæring....har ikke tenkt å reise noen plass uansett men det ble bare snakk om det....Du kan jo spør legen din eller jordmora hvis du er i tvil?det er det beste tenker jeg[:)] 

Det høres jo godt ut....
Reiser om 2 uker.
Skal til jordmor neste uke, håper bare alt er vel, så
går det vel greit.

Vet ikke hvor jeg skal, men til sammen 7 timers flytur....
(5,5 timer fra Gardermoen)
Gubben sa han hadde sjekket ay det var greit med magen.....
Og at han hadde bestillt spesiellt på SAS, da alle deres flyvninger
hadde minst en flyvertinne som var utdannet sykepleier....

MammaIta,
tror nok at du ikke må beskymre deg så veldig....det går sikkert bra siden du ikke er rundt 8 mndr men bare spør jordmora di oxo siden du skal hos henne om ikke så lenge..7 timer hørtes jo litt ut da:-)..var på 5,5 timers tur da jeg var 3 mndr på vei huff hadde vondt i hele kroppen til slutt[:D] god tur i så fall,heldig grisen[:D] 

ORIGINAL: SiBeL

MammaIta,
tror nok at du ikke må beskymre deg så veldig....det går sikkert bra siden du ikke er rundt 8 mndr men bare spør jordmora di oxo siden du skal hos henne om ikke så lenge..7 timer hørtes jo litt ut da:-)..var på 5,5 timers tur da jeg var 3 mndr på vei huff hadde vondt i hele kroppen til slutt[:D] god tur i så fall,heldig grisen[:D] 

Neida, er ikke bekymret!
Har liten mage enda, så det går nok greit!

(har en venninde som måtte krangle seg til en kort flytur for
noen år siden, da besetningen mente hun var høygravid..... var da 4 mnd på vei,
men stooor....)

Er liksom bare det jeg tenker på, tenk så kjipt å bli møtt med det!!!!![:@]

[:D][:D][:D]STAKKARS VENINNA DI DA...DET MÅ VÆRE NOE GRUSOMT Å KRANGLE OM DET OG DET GÅR JO LITT UTOVER TUREN Å SÅNN SÅ DET BLIR IKKE NOE KJEKT..SIDEN DU IKKE HAR SÅ STOR MAGE SÅ PYTT PYTT DET GÅR NOK FIIIIIINTTTTT..BARE NYT TUREN DU OG STREKK BEINA PÅ FLYET[:D][:D][;)]

Sjekk nettsidene til det flyselskapet du skal reise med.
Der pleier det å stå hvilken policy de følger.
Det er nemlig veldig forskjellig fra selskap til selskap.

Back
Topp