Fly så tidlig

Tine3

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Junilykke 2020 ♡
Hei! Har noen av dere erfaring med å fly tidlig i svangerskapet? Er veldig redd for at det skal fremprovosere en sa.

Skal ut å fly neste uke, arbeidstur.

Håper noen har positive erfaringer!
 
Å fly er ikke farlig. Det vil ikke på noen helst mte fremprovosere en spontanabort ☺️ Det er sjeldent noe som helst av aktiviteter fremprovoserer en abort. Sist jeg flydde (3 uker siden) så var det en flyvertinne i norwegian som var gravid☺️
 
Hei! Har noen av dere erfaring med å fly tidlig i svangerskapet? Er veldig redd for at det skal fremprovosere en sa.

Skal ut å fly neste uke, arbeidstur.

Håper noen har positive erfaringer!

Det kan ikke fremprovosere en SA :)
God tur!
 
Sniker.
Tenk på det på denne måten: dersom det var bevist at det kunne fremprovosere skade på mor eller barn måtte man som kvinne ha signert egenerklæringsskjema på at man ikke er gravid/tar risikoen hver gang man skulle ut og fly ;)
 
Skal fly til uka selv. Har ikke og kommer ikke til å bekymre meg et sekund for det :)

(Men så både trener jeg hest og kjører gocart som vanlig også, så jeg er kanskje ikke så forsiktig av meg :p)
 
Var ute å fløy i helga :) og mye i forrige svangerskap. Gikk fint det :)
Flyvertinnene flyr jo en god stund inn i svangerskapet også vel.
 
Tusen takk for oppmuntrende ord ♡ virker til å bli mer kokko og bekymret for hver graviditet:banghead:
 
Tusen takk for oppmuntrende ord ♡ virker til å bli mer kokko og bekymret for hver graviditet:banghead:
Det overrasker meg ikke, for det er mye rar info ute og går.. noen jenter i klassen(vi går på universitetet) vår overbevist om at man ikke kunne fly i 1.trimester Pga trykk:p
 
Var på jobbreise til Kina då eg var gravid med førstemann, ca 7 vk på vei med fleire flyreiser innenlands i Kina. Har flydd då eg var 6,5 mnd på vei, skal fly no når eg er 9 vk på vei. Husk støttestrømper og prøv å gå litt om det er en lang tur
 
Back
Topp