Fly rundt uke 12

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Er det farlig? Mener å ha hørt mye forskjellig mtp trykket osv på et fly

Har aldri hørt noe om det! Jeg er 10 uker i dag, og på lørdag flyr vi til Spania :) ikke tenkt at d skulle være ett problem! Men kan kanskje være en idé med støttestrømper :)

Nei, det er ikke farlig å fly. Fløy ca 10 ganger sist svangerskap:)

Nei det er kun om du flyr mange timer daglig de ber deg ta hensyn (ikke la være å gjøre det). ;-)

Jeg fløy uke 4-5 og det går helt bra. Drikk masse vann da det ofte er tørt i kabinen. God tur :-)

Bare å fly! Først de siste ukene av svangerskapet du ikke kan. Da er det heller ikke farlig, men de fleste flyselskap ønsker ikke å risikere at fødselen starter ombord på flyet.

Jeg har risikosvangerskap men jeg fløy i forrige graviditet 11 og 12 uker og skal fly igjen nå når jeg er 15 og 16 uker. Er flygninger på maks 2-3 timer og jeg bruker støttestrømper og blodfortynnende.

Man kan fly ganske sent uti svangerskapet men da kreves ofte en legeattest :)

Takk for svar men dere, jeg målte blodtrykk og fikk høre at jeg har 90/50 er det farligere ifht fly nå enn med normalt blodtrykk? Glemte helt å spørre legen

Jeg har risikosvangerskap og allerede fått klarsignal på flytur rundt uke 30, så det er en del som skal til før man blir nektet. Man må vel ha legeerklæring i ulike uker ut i fra hvilket flyselskap tror jeg jeg har hørt noe om

Back
Topp