Fly og "seng" til små barn

Loppa25

Betatt av forumet
Hallo! Vi skal reise til USA og ha med baby på fem mnd- og da vi ringte for å høre opp få sånn seng på flyet fikk vi beskjed om at vi måtte betale full pris(5000kr ca) istede for 500kr- for om vi skulle ha seng da måtte baby ha eget sete og ikke på fanget vårt hele veien.. Stemmer dette ?? Syns jo d er helt syk pris å betale for baby- men kan jo ikke ha henne på fanget i 13 timer heller....!

Oida, det var jo helt sykt! Du kan jo ha med en soft bag på flyet da? Så kan babyen ligge oppi der.

Har de ikke sånn seng man vipper ut av veggen forran, ligner henge køye?? Har hørt mange snakke om det. ellers hadde jeg gått for softbag eller dyne.

Jeg hadde bare dyne til min på 4 mnd, men turen min var på bare 6 timer da. Gikk veldig bra.

Når vi reiste til syden men baby så betalte vi ingen ting for det..  men da jeg ringte rundt for å høre om slik seng før vi reiste så fikk jeg bekjed om at det var flyvertinna som bestemte om vi fikk seng eller ei, da det bare finnes en eller to senger på hvert fly.. alså at det oikke går ann å forhåndsbestille baby seng...

Er den plassen helt fremme som en kan legge babyer på(den "benken" en vipper ned fra veggen) er den regnet som eget sete? Hadde nok tatt med softbag og dyne jeg da:-)

Hvilket flyselskap flyr dere med??? Vi var i Florida i juni/juli og vi fikk ha no som Het baby cot... da dro de ned ett slags bord fra veggen og festet en "seng" på den med stropper... Og det betalte vi ingenting for.... Eneste vi måtte gjøre vr og si ifra i forveien slik at vi fikk reservert dn plassen der det var slik for de plassene var oxo for handikappede...

det er nok forskjell på flyselskapene.Noen har slik at du må sitte på fremste rad også får man en stol som henges på veggen.

Vi dro til USA når eldetsmann var 9 mnd. Vi ringte og sa fra ang seng og betalte ikke noe mer, men ble plassert like bak toalettene på midten av flyet. Der var det en vegg og man hektet fast det som ligna på en vognbag på veggen der som han sov i.. Dette var med KLM trooor jeg.. 

Vi betalte ikke noe ekstra for å få sånn babyseng som hang på veggen foran setene våre på flyet til USA. Det var med SAS. men måtte forhåndsbestilles og kunne ikke garanteres.

Back
Topp