Fly og hotell

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Vi skal starte opp første forsøk nå i slutten av mnd, men har ikke tenkt helt på alle detaljer enda. Som vanlig ute i siste liten.. Men hvordan gjør dere det med bestilling av fly og hotell? Aner jo ikke når det blir enda, og vet heller ikke hvor lenge vi må bli der o_O

Pasientreiser :p som sagt, du trenger bestille senest før 12 dagen før du skal reise, så det er ikke noe stress!
Hotell betalte vi privat og søkte tilbake fra Helfo.
Vi ble igjen en uke nå sist siden jeg visste det ble kontroll fredag, uttak mandag og innsett onsdag og vi må reise dagen før for å komme oss dit pga lang reisevei og ikke direktefly.

Pasientreiser ja, så lenge det er offentlig :)

Pasientreiser :p som sagt, du trenger bestille senest før 12 dagen før du skal reise, så det er ikke noe stress!
Hotell betalte vi privat og søkte tilbake fra Helfo.
Vi ble igjen en uke nå sist siden jeg visste det ble kontroll fredag, uttak mandag og innsett onsdag og vi må reise dagen før for å komme oss dit pga lang reisevei og ikke direktefly.
Vet du hvor mye kan må få igjen for kostnadene for hotell? Jeg har jo enda ikke fått fingeren ut å sjekka opp noe som helst :hilarious:

Jeg synes det er veldig dårlig at man ikke får reisen dekt. Når man får avslag på offentlig behandling burde i hvertfall reisen bli dekt når man skal prøve privat.
Det er desverre sånn det er .. kortere kø og lettere ja mot ingen dekking :sorry:

Back
Topp