Fly med barnevogn

Reist med fly og vogn i prampack 2 ganger å ble øddelagt sist. Både spillene inni hjulen og stangen som går inn i hjule var skjeve!
Så er det en vogn med verdi ville eg brukt prampack.
Vi fikl heldigvis allt dekket av flyselskapet.

Er det noen som har erfaring med å sende barnevogn med fly?
Er det nødvendig å leie prampack, eller holder det å putte den i plastposen på flyplassen? Den skal jo som spesialbagasje, så den havner vel uansett ikke under alle koffertene.
Vi har sendt vår med sånn plastpose vi kjøpte på flyplassen... det har gått kjempe fint!

Med dyr vogn ville jeg uten tvil brukt prampack.
Vi har reist mye med vogna, og prampacken ser virkelig ikke ut. Jeg er veldig glad for at den slitasjen er på prampacken og ikke vogna :-) Tror dessverre ikke barnevognene blir behandlet så bra underveis...

Er ett hull tvers igjennom prampacken vår, som hadde vært i vognen om vi ikke hadde den ;) Er mange flyselskaper som dekket ødelagt vogn sendt i plastpose før, men som nå bare dekker ødelagt vogn om den blir sendt i f.eks. Prampack...

Anbefaler prampack på det sterkeste

Er ett hull tvers igjennom prampacken vår, som hadde vært i vognen om vi ikke hadde den ;) Er mange flyselskaper som dekket ødelagt vogn sendt i plastpose før, men som nå bare dekker ødelagt vogn om den blir sendt i f.eks. Prampack...
Kan vel få ny prampack delt da kom at den er blitt ødelagt

Kan vel få ny prampack delt da kom at den er blitt ødelagt

Det er godt mulig :) Vi klaget aldri på det, da det ikke har noe å si for Prampacken i bruk, men samme hull i en vogn hadde ødelagt den :(

Det er godt mulig :) Vi klaget aldri på det, da det ikke har noe å si for Prampacken i bruk, men samme hull i en vogn hadde ødelagt den :(
Hadde jeg glatt gjort da det er skade på bagasje :)

Ser ut som man stort sett får igjen for skadet barnevogn, hvis man klager, men jeg fant privat utleie til 150 pr. uke i byen, så da går jeg for prampack. :)
Har reiseforsikring og, men det er greit å ikke risikere noe, det blir litt krise hvis jeg blir vognløs i en periode.

Ser ut som man stort sett får igjen for skadet barnevogn, hvis man klager, men jeg fant privat utleie til 150 pr. uke i byen, så da går jeg for prampack. :)
Har reiseforsikring og, men det er greit å ikke risikere noe, det blir litt krise hvis jeg blir vognløs i en periode.
Personlig hadde jeg ikke tatt sjansen uten prampack, men nå har jeg vært veldig uheldig mange ganger også!

Back
Topp