Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sendt vår med sånn plastpose vi kjøpte på flyplassen... det har gått kjempe fint!Er det noen som har erfaring med å sende barnevogn med fly?
Er det nødvendig å leie prampack, eller holder det å putte den i plastposen på flyplassen? Den skal jo som spesialbagasje, så den havner vel uansett ikke under alle koffertene.
Fikk du det igjen? Av flyselskapet?
Kan vel få ny prampack delt da kom at den er blitt ødelagtEr ett hull tvers igjennom prampacken vår, som hadde vært i vognen om vi ikke hadde denEr mange flyselskaper som dekket ødelagt vogn sendt i plastpose før, men som nå bare dekker ødelagt vogn om den blir sendt i f.eks. Prampack...
Kan vel få ny prampack delt da kom at den er blitt ødelagt
Hadde jeg glatt gjort da det er skade på bagasjeDet er godt muligVi klaget aldri på det, da det ikke har noe å si for Prampacken i bruk, men samme hull i en vogn hadde ødelagt den
![]()
Trodde man måtte ha vogna i prampack jeg!Fikk det dekket av SAS ja. Jeg har Brio Go, ryggen på den knakk. Gikk greit på vei til Amsterdan, men ikke hjem igjen. Kjekt med ny vogn da![]()
Jeg har fått ny prampack to ganger!Hadde jeg glatt gjort da det er skade på bagasje![]()
Trodde man måtte ha vogna i prampack jeg!
Knakk hele vogna, eller plata inni?[/QUOTE
Det vet jeg ikke helt. Jeg bare leverte den inn på Barnas Hus, så tok de og ordnet det direkte med SAS.
Personlig hadde jeg ikke tatt sjansen uten prampack, men nå har jeg vært veldig uheldig mange ganger også!Ser ut som man stort sett får igjen for skadet barnevogn, hvis man klager, men jeg fant privat utleie til 150 pr. uke i byen, så da går jeg for prampack.
Har reiseforsikring og, men det er greit å ikke risikere noe, det blir litt krise hvis jeg blir vognløs i en periode.