Fly med barn som har påvist væske i mellomøret..

Rita Lind

Elsker forumet
Hvordan vil det gå tro..? Noen som har erfaringer rundt dette..?

Har gått fint alle gangene her. Gir han nesespay 20 min før avgang og lar han bruke smokk.

Heather skrev:
Har gått fint alle gangene her. Gir han nesespay 20 min før avgang og lar han bruke smokk.

Du skulle bare visst hvor lettet og glad jeg over svaret ditt!! 
Vi var innom øre-nese-hals legen om torsdagen og han nevnte ikke noe om at vi skulle til syden nå snart. Glemte jo og spørre han om hvordan flyturen kunne påvirke ørene til minsten.. så nå har jeg til helt nå, vært superengstelig - men utifra din erfaring så ser jeg litt lettere på den kommende flyturen! Skal huske på nesespray, tyggis og drikke før avgang. 
Takk for svar snille søte deg! 

Jenta vår har hatt væske i øret lenge, men vi opplever lite problemer når hun flyr, så det kan nok fint gå bra :-)

*vilde* skrev:
Jenta vår har hatt væske i øret lenge, men vi opplever lite problemer når hun flyr, så det kan nok fint gå bra :-)

Åh, takk for svar!! Hyggelig lesing for en engstelig mor!! Da satsar jeg på at det vil gå bra! 

Det gikk fint med oss også. Hadde smokk/fikk flaske opp og ned. Merket ingenting på jenta vår. God tur :)

Vi var nettopp i syden med en ørebetennelse. Fikk stikkpille og nesespray 20 min før avgang. Vi fløy i 5,5 time så fikk ny dose før vi landa... Merka ingenting på henne heller. Gruet meg veldig for flyturen jeg også, men gikk jo så bra.

Back
Topp