Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, tror ikke det er så bra å fly når man er gravid i 1. Trimester på grunn av trykket, men er usikker. Vi har avbestilt reisen til Tyrkia.
Jenta mi født 17.07.07
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2![]()
For at du ikke skal hovne mye opp i beina. Er skikkelig ubehageligUnnskyld at jeg spør, men hva i huleste skal man ha støttestrømper til?
Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når![]()
Forhindrer blodpropp. Og det kan du få da du sitter mye rolig. Skal også hjelpe mot slik jeg selvfølgelig ikke husker hva heter nå, slike blodgreier du kan få bak beina olUnnskyld at jeg spør, men hva i huleste skal man ha støttestrømper til?
Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når![]()
Jeg fløy masse med førstemannhadde alltid støttestrømper på, drakk mye vann og var oppe å beveget meg på lengre turer. Hvor i USA skal du? Jeg var i USA i høst
new York og Miami . Fantastisk morro !!
Nr 2 på vei <3 13 februar <3
Så morro med Disney world!! Heldig!! Jeg var blant annet på Tenerife forgje svangerskap og jeg sola megMen jeg kom på noe mer nå... er det ikke sånn at gravide skal unngå soling? På grunn av pigmentflekker som kommer lettere.. eller noe sånt?
Termin 14. februar <3
Så morro med Disney world!! Heldig!! Jeg var blant annet på Tenerife forgje svangerskap og jeg sola megbrukte faktor og dekte til magen når sola var på det varmeste. Drakk mye vann!! Jeg fikk ingen pigment flekker, men vet at noen gjør det. Jeg blir lett brun, kanskje det har noe med det å gjøre...??
Nr 2 på vei <3 13 februar <3
Mulig detIkke bra å fly i første trimester?jeg har hørt helt motsatt?? Bare siste del av svangerskapet det kan være farlig? Og da er det jo ikke lov uansett
![]()
Flyr selv på onsdag, bare 1 time da!
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Mulig detdet var bare ei jeg kom i prat med som sa at mange ikke vet hva det innebærer, man bør jo bare følge magefølelsen og det legen sier
Med min 3. Ivf tar jeg ihvertfall ingen sjanser
Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤