Fluortabletter...

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg leste på et tideligere innlegg om Fluortabletter og at det var flere av dere som ga det nå. Så jeg gikk til innkjøp av det med banansmak og tenkte at dette kom ikke til å bli noe problem, men der tok jeg feil gitt[8|]

Hun likte esken og jeg tok ut en og ga til henne. Hun tok den, men ikke om den skulle i munnen. Så jeg tok en, for å vise at den skal spises. Men hun ville putte den i munnen min i stedenfor sin[X(] Hun gliste skikkelig lurt og prøvde igjen putte den i munnen min. Tenkte sikkert at den vil ikke jeg ha, men putter den i munnen til mamma[8D]

Hun er så snål assa[:D]

Har ikke gått te innkjøp av det her enda men lurer på om jeg skal det snart eller ikke.

Mina er ei herlig jente da.

ORIGINAL: O.o°•Hormonella•°o.O

Hehe... [:)] Liam kaller de for namnamfloor[8D]

Kanskje Liam skal lære Mina at de er gode[8D]

ORIGINAL: emilieogmamma

her er "flu"en eneste grunnen til at vi får lov til å pusse tennene...

Mina elsker å pusse tennene, det kunne hun sikkert gjort hele tiden[;)] Nå har hun begynt å gjøre tegnet for "pusse tenner" hver gang vi er på badet[:-]

johanna prøver seg stadig på en "åsså tabett" etter tannpussen på morgenen... og jeg må minne på at tablett får hun bare på kvelden. Du får nok bare fortsette å prøve- en dag smaker hun nok på den

malin likte det heller ikke først egangen hun smakte det.. syns det var kjempe rart at hun skulle spise noelikosm.. etter at hun hadde pusset tenna.. :p men... nå heter det namnamluol.. så nå er det en hit!!![:D]

SÅ herlig Mina er da [:D]
Her heter det bare namnam.
Og til tider så vil ho pusse tennene flere ganger om dagen
fordi ho tror ho får etter hver tannpuss [;)]
Her gis den også på kvelden.

Du får nok bare prøve igjen [;)]

Snuppa gjorde og det første gang hun skulle få, men nå eeeeelsker hun det [;)]

hei jenter
hvorfor gir dere barna deres flourtablett? er de noe i vannet som mangler eller ....?

Trym digger fluor.. "Fuor" som han sier [:D]. Men tannpussen er ikke så gøy da [&o] 

ORIGINAL: paris

hei jenter
hvorfor gir dere barna deres flourtablett? er de noe i vannet som mangler eller ....?

fordi det anbefales å gi fluor...

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Trym digger fluor.. "Fuor" som han sier [:D]. Men tannpussen er ikke så gøy da [&o] 

Samme her

ORIGINAL: lenemor

hei jenter

Hmmm... Her i Sverige er det ingen som har sagt at de anbefaler å gi flour tabletter.
Men derimot så sier dem (tannlegen) at barn fra 1 års alder skall bruke flourtannpasta

Bruker dere det i tillegg liksom?? Bare lurer litt

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

ORIGINAL: lenemor

hei jenter

Hmmm... Her i Sverige er det ingen som har sagt at de anbefaler å gi flour tabletter.
Men derimot så sier dem (tannlegen) at barn fra 1 års alder skall bruke flourtannpasta

Bruker dere det i tillegg liksom?? Bare lurer litt

Ja, bruker det i tilegg til å pusse tenner. Anbefalt å gi 1 tablett om dagen.

hehehe...Maja elsker fluoren sin, så hun hadde nok aldri i verden gitt den til meg. Hun liker det nok bare hun får smakt på den!

Herlige unger! Amalie er veldig glad i "fuor" med jordbærsmak[:D]

Solveig er veldig fan av fluor! Hun får den med mentolsmak.

Back
Topp