Ja, han har fått det i noen mnd her. Stor stas her og, rene belønningen etter tannpuss 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spurte også tannlegen min da jeg var der tidlig i høst, og fikk beskjed om at både jeg og lillegutt burde ta fluorSnuppa her har fått fluor siden hun fikk tenner.
Tannlegen ga oss til og med flor til henne da storebroren var der for sjekk for et knapt år siden.
Beskjeden var at hadde hun tenner burde hun få fluor, og det var bare å komme å hente mer når vi var fri![]()
Fikk tips av hs her om dagen at zendium tannkrem er det lite eller ikke noe såpe i. Hun anbefaler den til barnaVi gir flourtablett, men bruker ikke tannkrem på tannbørstenEldste har så vidt begynt med tannkrem nå.
Jeg reagerer ekstremt på tannkrem, det gjorde eldste også, så da er det mye bedre med tablett for den er det ikke såpe i![]()
Kan jo ringe tannlegen din og høre. Nevn artikler og sånn og hør hva de sier.Nå ble jeg forvirret. Hmm...
Kan jo ringe tannlegen din og høre. Nevn artikler og sånn og hør hva de sier.
Fikk tips av hs her om dagen at zendium tannkrem er det lite eller ikke noe såpe i. Hun anbefaler den til barna
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men så er det jo ikke alle som reagerer så sterkt som dere heller da ;-)Zendium er den vi bruker og jeg har brukt i alle år. Den innholder såpe men mange ganger mindre enn andre. Vi reagerer på den også Desverre. Men den bruker vi på eldste annhver dag nå som han har blitt såpass stor![]()
Men om vi bruker den hver dag, så får vi store sår og blemmer i munnen..
Men så er det jo ikke alle som reagerer så sterkt som dere heller da ;-)
Og da tenker jeg at de som bruker fluortannkrem får nok fluor ;-)
Blir jo noe annet for dere ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3