forvirretmor
Gift med forumet
Er det noen her som husker når effekten intreffer??
Forbanna peniciilinkur
Forbanna peniciilinkur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forbanna peniciilinkur

På fastende mage vil du ha oppnådd maks konsentrasjon av virkestoffet etter 1/2 - 1 1/2 time, da vil du merke lindringen :)malin0903 skrev:
forvirretmor skrev:
På fastende mage vil du ha oppnådd maks konsentrasjon av virkestoffet etter 1/2 - 1 1/2 time, da vil du merke lindringen :)malin0903 skrev:
Jeg tok den for 9 timer siden og merker fortsatt ikke lindring
HJELP!Ikke kult i det hele tatt,og på toppen av det hele så er halsbetennelsen der fortsatt og jeg må sikkert ha en ny kur antibiotikaforvirretmor skrev:HJELP!
malin0903 skrev:
Ikke kult i det hele tatt,og på toppen av det hele så er halsbetennelsen der fortsatt og jeg må sikkert ha en ny kur antibiotikaforvirretmor skrev:HJELP!
Det kan nok tyde på at du må ha enda en kur ja, hvis du ikke har merket noen bedring enda. kanskje det er typen du har fått som ikke biter så godt på deg. Selv om at det vanligvis er en ganske effektiv type det du har fått da.
Pass på å kontakte legen før helga starter for alvor, ikke morro å gå gjennom helga.
God bedring.
Nesing skrev:
Ja det stemmer.Jeg har vært hardt plaget i perioder,men nå har jeg klart meg kjempe lenge helt frem til den forbanna kuren med penicillin. Frykter at nå er hele greiene i gang igjen :/forvirretmor skrev:
Uff, ja, det er det som er så trasig. Antibiotika kan ødelegge alt, selv om man er flink og tar melkesyretabletter og alt mulig annet. Om dette blir et vedvarende problem, ville jeg snakket med gyn/lege om en mer langvarig kur á la den jeg gikk på. Brukte altså en tablett per uke i seks mnd. Etter det har jeg ikke vært plaget. Forsøk i første omgang med den du allerede har tatt, men vær litt tålmodig. Det kan som sagt gå noen dager før du merker den store effekten, dessverre.