Flott og kvinnelig?

Cassie

Betatt av forumet
Noen som begynner å føle seg flott?[;)] hehe kanskje litt rart sp:) De sier jo at kvinnen er på sitt flotteste når de er gravide. Nå som jeg begynner å få mage, og puppene blir større begynner jeg å føle meg skikkelig fin faktisk hehe:) Er veldig fornøyd om dagen! Stråler av lykke, og kroppen er begynt å bli mer kvinnelig! Herlig!!!!

Følte meg faktisk flottere for et par, tre uker siden når magen begyndte å komme... men nå føler jeg meg mer feit.... [:(]
Men jeg prøver å tenke at jeg er flott da....

Føler meg ikke flott, men skulle ønske jeg gjorde det for jeg føler meg så heldig:) magen er ikke så stor enda at andre tenker: ja, hun er gravid... føler bare at jeg har lagt på meg.... det retter seg nok:)

Flott og flott hehe.....[;)] Jo det kommer seg nå når jeg kan vise att det er en gravid mage, og ikke att jeg ser ut som jeg har lagt på meg bare. Men sliter med å finne klær som ser bra ut, må nok ta meg en handletur snart[:)] Samboen min synes jeg ser bra ut, men om det er for å oppmuntre eller om han virkelig mener det er en annen ting hehe...... Jo jeg føler meg bra når jeg må stelle meg når jeg skal ut av døra tjihi.....for nå hvet folk rundt meg att jeg er gravid og ikke feit!!!!

Mage ja!

I dag har jeg nokk på meg favoritt ola-buksa for siste gang på en stund!  Før måtte jeg kneppe opp når jeg skulle sette meg, men nå er den så trang at jeg må ha den oppe hele tiden... Jeg synes det er kjempe gøy å få mage (hm.. større mage da... (-:), og den blir studert i speilet opptil flere ganger om dagen...  Jeg er dessuten i mye bedre form, så nå går livet som gravid lett!

BKA

Back
Topp