Flott, eller bare ekkel? *bilde*

Ekkelt, kan bare ikke like slanger. Bare ett dyr som jeg syns er verre...ildre...*grøss*[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Huden min vrenger seg nesten[:o] Er så redd slanger at jeg kan ikke beskrive det[:o][:o][:o][:o]

Vakker, men jeg ville aldri hatt en selv.

Helt klart kult! [:D]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Wow... Det der vet jeg ikke om jeghadde turt nei..

ORIGINAL: YsePyse

ORIGINAL: fruktbar

ORIGINAL: Labambie

Velsig ekkel og veldig ulovlig. (gudskjelov) 

Det er snakk om at disse skal bli lovlige.. Noe jeg håper, for det er ekstremt fine reptiler som passer for alargikere. Denne, en konge python, er helt ufarllig.  Og den behandler folk den kjenner på en annen måte enn de den ikke kjenner. Den er alt fra aggresiv, så lenge det ikke er ei rotte eller mus i nerheten :)

Synes du virkelig det passer seg å ha en SLANGE i et hjem der det bor barn...?[:-]

Hvem har sagt det?

Hehe, er jo (eller var dessverre, for han lever ikke lenger etter hva jeg har hørt) verdens snilleste slange. [:)]

Men kan du være så snill og fjerne bildene fra quoten? Hadde tenkt slette dem etter en stund. [:)]

Etter jeg hørte en historie om at en slange sluttet å spise og eieren trodde den var syk, men fant til slutt ut at den fastet for å gjøre seg klart til ett stort måltid som sannsynligvis var eieren og de sov i samme seng [:-] så har jeg fått helt kav av disse.

Eller er dette en vandrehistorie?

Uannsett.. Slanger er bare ekkelt! Og hjelper ikke å lese på vg "slange kom seg løs.. drepte datteren på 2 år som lå og sov" kommer aldri til å glemme den artikkelen!

Flott [:D]

Er veldig fasinert av slanger !!

Forventa ikke å se den når jeg gikk inn her!!!
Ble helt stiv av skrekk, og bladde meg fooort nedover
for å unngå å se.......Såå..EKKELT, ekkelt ekkelt.....!![&:]

Hehe, er jo (eller var dessverre, for han lever ikke lenger etter hva jeg har hørt) verdens snilleste slange. [:)]

Men kan du være så snill og fjerne bildene fra quoten? Hadde tenkt slette dem etter en stund. [:)]

Sorry, de er fjernet nå.. Tenkte meg ikke om [;)]

Synd han er dø da.. Den var kjempe fin, men så stor.. Jeg er skikkelig pyse jeg da, men sånne skjønne snoker eller sånn som han jeg viser bilde av, er jo bare skjønne <3

ORIGINAL: Fly

Tenker jeg, akkurat som med fugler osv at den hadde nok mest sannsynlig hatt det utrolig mye bedre der den hører hjemme, i naturen.

Og som om alle andre dyr [:)] Enig med deg i det.

Sorry, de er fjernet nå.. Tenkte meg ikke om [;)]

Synd han er dø da.. Den var kjempe fin, men så stor.. Jeg er skikkelig pyse jeg da, men sånne skjønne snoker eller sånn som han jeg viser bilde av, er jo bare skjønne <3

Fort gjort og ikke tenke på det at det er med bilder i innlegg når man quoter. [:)]
Jeg var livredd for slager før, både store som små, men det gikk over en sommer når jeg hjalp til på et zoo, der bildene er tatt også.
Men sånn ellers så er jeg enig med deg, liker best de som er litt mindre (og ufarlige) når man skal ha dem på fanget. [:)]

EKKEL!!!!
krypdyr, edderkopper, slanger, skorpioner, kakerlakker, biller, ect er det ekleste som finnes omtrent, syns jeg.

Må bare legge tilat jeg har skikkelig fobi for meitemark, larver og snegler ol.. Men slanger kan faktisk ikke sammenlignes med de. 

Må bare legge tilat jeg har skikkelig fobi for meitemark, larver og snegler ol.. Men slanger kan faktisk ikke sammenlignes med de. 

Hehe, jeg kan ikke annet enn signere denne altså! Og så legger jeg til edderkopper høyt oppe på den lista. Men store hårete tarantellaer er greit da. [;)][8D]

Vakker! [:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Huden min vrenger seg nesten[:o] Er så redd slanger at jeg kan ikke beskrive det[:o][:o][:o][:o]

Back
Topp