Flott, eller bare ekkel? *bilde*

fruktbar

Elsker forumet
Meg og kongen :)

Snakker da ikke om meg selv [;)]

ÅH, jeg vil haaa! Fikk holde et par slanger i Bulgaria, men de var så neddopet og sløve at det bare var trist...

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Like nydelig begge to! hihi[:D]

Jeg vil og ha slange! [:D]

Savner han skikkelig [&o]

Likte det øverste!

Er dette lov da...

Velsig ekkel og veldig ulovlig. (gudskjelov) 

EKKEL; EKKEL; EKKEL[8D]

ORIGINAL: amc81

Er dette lov da...

Hva da? Og vise bilde av en slange, eller og holde en slange??

Huden min vrenger seg nesten[:o] Er så redd slanger at jeg kan ikke beskrive det[:o][:o][:o][:o]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: forvirretmor

Huden min vrenger seg nesten[:o] Er så redd slanger at jeg kan ikke beskrive det[:o][:o][:o][:o]

uuuuææææææ!! Der brakk jeg meg..

IiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiK

( sniker meg saaakte ut igjen ass [:'(] )

Det er snakk om at disse skal bli lovlige.. Noe jeg håper, for det er ekstremt fine reptiler som passer for alargikere. Denne, en konge python, er helt ufarllig.  Og den behandler folk den kjenner på en annen måte enn de den ikke kjenner. Den er alt fra aggresiv, så lenge det ikke er ei rotte eller mus i nerheten :)

Nasty shitt[:'(]

Tenker jeg, akkurat som med fugler osv at den hadde nok mest sannsynlig hatt det utrolig mye bedre der den hører hjemme, i naturen.

ORIGINAL: fruktbar

Det er snakk om at disse skal bli lovlige.. Noe jeg håper, for det er ekstremt fine reptiler som passer for alargikere. Denne, en konge python, er helt ufarllig.  Og den behandler folk den kjenner på en annen måte enn de den ikke kjenner. Den er alt fra aggresiv, så lenge det ikke er ei rotte eller mus i nerheten :)

Synes du virkelig det passer seg å ha en SLANGE i et hjem der det bor barn...?[:-]

Back
Topp