Jeg var litt usikker på om Lillebror var klar for å ta kvelden, da han duppet litt i sofaen her rundt barne-tv-tider. Men tok han med på badet og fylte litt vann i badekaret (Er det meningen at baljene skal vare lenge?! Vi har ganske stor balje, men slik som han spreller og strekker seg ER det bare ikke plass nok!), slik at stumpen gikk akkurat i bunnen når jeg holdt han under skulder og nakke.
Lå og lo, pratet og kikket på føttene sine, tydelig at han koste seg. Var mye mindre stresset enn i baljen.
Da han var lei tok jeg ut proppen og slapp ut nesten alt vannet og la han på magen (inspirert av Hermine
). DET var også stor stas, han lå og kikket på en leke en stund før han ble lei (og kanskje litt kald på stumpen).
Det var koselig det!
Sengeklar ble han og, hehe!
Lå og lo, pratet og kikket på føttene sine, tydelig at han koste seg. Var mye mindre stresset enn i baljen.
Da han var lei tok jeg ut proppen og slapp ut nesten alt vannet og la han på magen (inspirert av Hermine
Det var koselig det!
Sengeklar ble han og, hehe!
Men må kjøpe større balje! Den vi har sparker hun beina i kanten på, så skal kjøpe en svær balje til henne!