Flott badestund i kveld

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg var litt usikker på om Lillebror var klar for å ta kvelden, da han duppet litt i sofaen her rundt barne-tv-tider. Men tok han med på badet og fylte litt vann i badekaret (Er det meningen at baljene skal vare lenge?! Vi har ganske stor balje, men slik som han spreller og strekker seg ER det bare ikke plass nok!), slik at stumpen gikk akkurat i bunnen når jeg holdt han under skulder og nakke.
Lå og lo, pratet og kikket på føttene sine, tydelig at han koste seg. Var mye mindre stresset enn i baljen.
Da han var lei tok jeg ut proppen og slapp ut nesten alt vannet og la han på magen (inspirert av Hermine ;)). DET var også stor stas, han lå og kikket på en leke en stund før han ble lei (og kanskje litt kald på stumpen).
Det var koselig det! :D
Sengeklar ble han og, hehe!

hehehe! Så koselig da! :)
Vi har fått oss badestol :D Testa den idag! Har hittil brukt stativ til å ha badebalja i, men nå plasker hun sånn i den at det blir oversvømmelse på badet :p Så satte balja i dusjen, og plaserte stolen i. Fylte så baljen nesten full med vann slik at hele hun blei dekt, bare hals og hode stakk opp, og SOM hun kosa seg :rolleyes: Har aldri sett henne så vill i badebalja før! Hun plaska ut halvparten av vannet :laughing002 Men må kjøpe større balje! Den vi har sparker hun beina i kanten på, så skal kjøpe en svær balje til henne! :) Vi bruker å låne badekaret hos bestemor og bestefar, men enn så lenge må hun nøye seg med baljebad hjemme ;) Men hun synes det er heeerlig å få ligge i 10cm vann å "svømme" i stort badekar ;)

Så deilig for lillebror:):rolleyes:
Vi har balje fra ikea, synes den er litt liten, vi hadde badekar før, kjenner jeg savner det.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

hehehe! Så koselig da! :)
Vi har fått oss badestol :D Testa den idag! Har hittil brukt stativ til å ha badebalja i, men nå plasker hun sånn i den at det blir oversvømmelse på badet :p Så satte balja i dusjen, og plaserte stolen i. Fylte så baljen nesten full med vann slik at hele hun blei dekt, bare hals og hode stakk opp, og SOM hun kosa seg :rolleyes: Har aldri sett henne så vill i badebalja før! Hun plaska ut halvparten av vannet :laughing002 Men må kjøpe større balje! Den vi har sparker hun beina i kanten på, så skal kjøpe en svær balje til henne! :) Vi bruker å låne badekaret hos bestemor og bestefar, men enn så lenge må hun nøye seg med baljebad hjemme ;) Men hun synes det er heeerlig å få ligge i 10cm vann å "svømme" i stort badekar ;)

Mener du slik liggestol?
For den sparket T seg bare utav, så den kvittet vi oss med

Mener du slik liggestol?
For den sparket T seg bare utav, så den kvittet vi oss med
ja, en sånn liggestol! Hvordan i alle dager klarte han å sparke seg utav den? :eek: :p

ja, en sånn liggestol! Hvordan i alle dager klarte han å sparke seg utav den? :eek: :p

Nei, bare spør du, jeg aner ikke. Gutta våre er bare helt ekstremt sterke og jeg har slitt med å holde begge to fra de var ganske små, når de virkelig har spent fra!

hehehe, ikke lett med sånne kraftkarer :rolleyes:

Så koselig m en skikkelig kosebadestund:) Vi har boblebad, blir jo omtrent det samme som badekar. Så jeg dusjer først også fyller jeg i vann og bader m Emmeth. Han halvt ligger/sitter mens jeg holder han. Han elsker og ligge og skravle:D Elsker når jeg kjører han fram og tilbake i vannet:p Gutten vår er litt for glad i blingbling og digger vannkranen, ja:D SÅ fascinert:p;):cool: Emmeth våknet fra siste luren sin 20.00. Han fikk pupp, litt MME og bittelitt grøt. Også var det kose litt, vaske seg for kvelden og bytte til pysjen:) La han opp i senga og han sovnet av seg selv for 2 kvelden på rad:D:D:D*bankibordet* måtte det være sånn:p;):D

Back
Topp