Florida

ORIGINAL: stoltmammat2

noen som har vert i Florida?? og disney world? er der dyrt??

Ja,Disney World er veldig dyrt,men ellers er alt billig i forhold til her[:)]

Har jobba der i ett år, det er nok litt dyrt å komme inn, men vel verdt pengene! [:D]

ORIGINAL: Beckymams

Har jobba der i ett år, det er nok litt dyrt å komme inn, men vel verdt pengene! [:D]

Det er det ja! En opplevelse[:D]

Har vore i Orlando, var i Universial Studios og Sea World. Heilt fantastisk!!! Var 10 timar i Sea World, kunne vore der enda lengre, men da stengte det[;)]
Går fint an å finne rimelige hotell, og billig mat. No hugsar eg ikkje prisane i parkane, men tenker at det ikkje kunne vore avskrekkande i allefall sia eg ikkje hugsar det. Er jo sånne kupongar overalt for å få det billgare, me fekk på hotellet der me budde. God tur[:D][:D][:D]

vi reiser i Juni til Orlando og skal og i Disney World.
Så jeg og er intr i priser til div og hva vi må ha med oss[:D]

Når jobbet du der?

Jobbet der i 1 1/2 år selv for en stund siden[:)]

ORIGINAL: Jærbu

vi reiser i Juni til Orlando og skal og i Disney World.
Så jeg og er intr i priser til div og hva vi må ha med oss[:D]

Vi og![:D]

Jeg også har jobba der! :)

Dyrt å komme inn i parkene,men vel verdt det..
Husk å beregne GOD tid, minst en dag i hver park..

Mener det er rundt 500-600 kr jeg for å komme inn. Litt opp og ned utifra hvilken park. Men guuuud verdt pengende lell;-)

Jeg var nett i Florida [:D]

Disney er dyrt ja og de har mange forskjellige priser. Kommer helt an på om dere vil ha daypass, flere dager osv.

Sjekk ut hjemmesiden deres for der finner du alt av priser og info [:)]

Dollarkursen er jo superlav, så USA-ferie er vel relativt billig nå for tiden.
Jeg kunne dratt på et langt makroøkonomisk foredrag, men for folk som ikke er godt over middels interessert i makroøkonomi vil det være rimelig bortkastet.[8D]

jeg jobba der fra mars 2004 til mars 2005 hvis jeg ikke husker helt feil. Elska det, elska Disney og elska Florida! =D

jeg jobba der fra mars 2004 til mars 2005 hvis jeg ikke husker helt feil. Elska det, elska Disney og elska Florida! =D

Jeg begynte der i mars 2005! :)
Time of my life.

Jeg jobba i Food.
Starta i Beercarten og hadde Morten som trainer i en halvtime før jeg ble forlatt for meg selv, hehe..

sign

Back
Topp