Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva jobber du med?Det gjenstår å se når jeg skal på jobb i dag![]()
Om jeg kommer meg til jobb håper jeg virkelig at jeg kommer meg hjem igjen også
![]()
Ja, det kan bli spennende. Du har kanskje en seng å sove på i natt uansettEt lite hotell![]()
Og den berører ikke Dere?Ene veien ut er stengt
Så enn så lenge går det bra![]()
Ja, det kan bli spennende. Du har kanskje en seng å sove på i natt uansett![]()
Så bra! Står på nyhetene her jeg sitter og det er jo enorme mengder vann! Godt å være forberedtDet har jegmye mat, kaffe og kaker finnes det også, så jeg skal alltids klare meg
![]()
Tar med meg tannbørste og skift
fint med denne tråden så jeg kom på at jeg kunne være forbredt
![]()
Ikke vi heller. Heldigvis.Nei det er vi heldigvis ikke
Ene veien ut er stengt
Så enn så lenge går det bra![]()
Så bra! Står på nyhetene her jeg sitter og det er jo enorme mengder vann! Godt å være forberedt
Jeg vil ha oppdatering![]()
Finnes andre veier ut, heldigvisOg den berører ikke Dere?
Hehe, satser på at ikke vannet forpurrer planene!Siden jeg skal til deg følger jeg litt medikke direkte berørt her jeg er akkurat nå, det er bare vått, men mulig kveldsplanene blitt berørt siden jeg da skal ut av Oslo med kollektiv transport.
Såpass! Du får ta med proviant i bilen og huske på å tisse før du drar hjemI dag morges var en av tre veier stengt. Den jeg kjørte var oversvømt flere steder, så satser på den tredje veien når jeg skal hjem... det gjør sikkert alle andre også, så det blir spennende å se når jeg er hjemme. Er også spent på kjelleren vår - og naboen sin. Vi slapp billig unna sist, men flere naboer fikk 1,5m vann i kjelleren.