FLOM!

Boblefrua

Forumet er livet
Er dere berørt?

Det gjenstår å se når jeg skal på jobb i dag :p :o Om jeg kommer meg til jobb håper jeg virkelig at jeg kommer meg hjem igjen også :o

Ene veien ut er stengt :p
Så enn så lenge går det bra :)

Ja, det kan bli spennende. Du har kanskje en seng å sove på i natt uansett:D

Det har jeg ;) mye mat, kaffe og kaker finnes det også, så jeg skal alltids klare meg ;) :D Tar med meg tannbørste og skift :p fint med denne tråden så jeg kom på at jeg kunne være forbredt ;)

Det har jeg ;) mye mat, kaffe og kaker finnes det også, så jeg skal alltids klare meg ;) :D Tar med meg tannbørste og skift :p fint med denne tråden så jeg kom på at jeg kunne være forbredt ;)
Så bra! Står på nyhetene her jeg sitter og det er jo enorme mengder vann! Godt å være forberedt:D
Jeg vil ha oppdatering;)

Ene veien ut er stengt :p
Så enn så lenge går det bra :)

Siden jeg skal til deg følger jeg litt med :p ikke direkte berørt her jeg er akkurat nå, det er bare vått, men mulig kveldsplanene blitt berørt siden jeg da skal ut av Oslo med kollektiv transport.

Siden jeg skal til deg følger jeg litt med :p ikke direkte berørt her jeg er akkurat nå, det er bare vått, men mulig kveldsplanene blitt berørt siden jeg da skal ut av Oslo med kollektiv transport.
Hehe, satser på at ikke vannet forpurrer planene!

Jeg er heldigvis ikke berørt, og blir nok ikke det slik jeg bor. Dessuten så er jeg hjemme i permisjon og ikke har lappen så skal ikke på noen av de veiene i nærheten som er stengt.

I dag morges var en av tre veier stengt. Den jeg kjørte var oversvømt flere steder, så satser på den tredje veien når jeg skal hjem... det gjør sikkert alle andre også, så det blir spennende å se når jeg er hjemme. Er også spent på kjelleren vår - og naboen sin. Vi slapp billig unna sist, men flere naboer fikk 1,5m vann i kjelleren.

Nei, blir nok ikke det heller :) Mulig det blir oversvømmelse over veien bortenfor barnehagen, men går an å kjøre 2 andre veier for å komme dit! :)

I dag morges var en av tre veier stengt. Den jeg kjørte var oversvømt flere steder, så satser på den tredje veien når jeg skal hjem... det gjør sikkert alle andre også, så det blir spennende å se når jeg er hjemme. Er også spent på kjelleren vår - og naboen sin. Vi slapp billig unna sist, men flere naboer fikk 1,5m vann i kjelleren.
Såpass! Du får ta med proviant i bilen og huske på å tisse før du drar hjem:)

Back
Topp