Floker i håret...

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Jeg har langt hår og med en gang jeg ikke børster det en dag så kommer det floker.....
Nå har jeg sikkert ikke greid det på 2uker og det står rett ut!

Noen som har tips slik at jeg kan unngå floker så fort???
Håret må jo greies morgen og kveld minst..

Jeg bruker shampo og balsam...

ORIGINAL: Caprice

ikke noe tips nei... annet enn å gre håret....[8D]

Hehe takk for tips[8D]

Har egentlig ikke noen erfaring med floker[8|] men mange jeg kjenner har en del floker, å dem har håret myyyyye strikk i håret sitt for å unngå alle flokene. Men du har vel prøvd det tenker jeg[8D]

hvordan shampo bruker du??

ORIGINAL: sisken

Har egentlig ikke noen erfaring med floker[8|] men mange jeg kjenner har en del floker, å dem har håret myyyyye strikk i håret sitt for å unngå alle flokene. Men du har vel prøvd det tenker jeg[8D]

Jeg går egentlig med håret i strikk hele tiden,men noen ganger må jeg jo ha det litt ned også..[:)]

ORIGINAL: mammanteFreddy

hvordan shampo bruker du??

Wella..
Frisøren sa jeg kunne bruke den..

wella skal jo være bra

ORIGINAL: mammanteFreddy

wella skal jo være bra

Trodde jeg også...
Er nok bare mitt hår det er noe i veien med[:)]

Har ofte samme problem! Største ulempen med langt hår som man helst ikke vil klippe for mye..  Hvis jeg har floke så sitter jeg å løsner de med fingrene før jeg grer gjennom håret godt... Hvis ikke føler jeg ikke de går helt vekk og det bare sliter på håret! Merker hvis jeg ikke får floka heeelt vekk så kommer den rett tilbake dobbelt så stor.......  Jeg bruker også mye balsam og hårkur!Har slutta med skum og bruker kun hårkurer som styling...... [:D] Blitt mindre floker nå...

jeg MÅ bytte etter ei stund bruker wella og en anna jeg ikke husker navnet på men skal finne det ut.. bytter jeg ikke hver andre uke får jeg ikke børsten igjenom..

var på nikita i arendal for noen år sia og di skulle stelle håret mitt, sa det var IKKE nødvendi å bruke balsam i mitt hår hahaha di sto 3 stk og skulle greie det etterpå men unuli så gitt hvem som fikk en ekstra vask gitt. hehe

Ja de blir jo dobblet så store på et blunk[:)]
Men men man velger jo å ha langt hår og da blir det jo sånn..

Prøv hårkur, kan være at de er litt slitte og tørre i tuppene, da blir det flokker.

ORIGINAL: E.R.A.

Prøv hårkur, kan være at de er litt slitte og tørre i tuppene, da blir det flokker.

Ja blir jo fort det med langt hår!

Det er nok viktig å gre det ofte, for ellers risikerer man at håret veldig fort blir flokete og slitt, og at man må klippe mye mer neste gang man er hos frisøren![&:] Mitt hår er EKSTREMT flokete- men når jeg vasker det, tar jeg først balsam en gang, lar det virke ett minutt.. så skyller jeg det ut, tar i litt balsam engang til og grer igjennom det mens den er i, for så å skylle det ut med engang! Etter jeg begynte med det, er det blitt mye lettere og ha med å gjøre![;)] Er også viktig å bruke hårkur minst en gang i uken..[:)] Du kan jo også kjøpe en balsamspray som du sprayer i hver gang du grer igjennom det..[:)]

Jeg har det samme problemet, ikke noe gøy,å jeg er kjempe hårsår i tillegg[:@].
Men etter dysjen så har jeg en hårkur i håret som hjelper veldig på når jeg skal gre det etterpå. Ellers ser jeg også ut som ronja røverdatter hvis jeg ikke har noe til håret:). Jeg bruker også litt i tørt hår før jeg grer hvis det er gale liksom:)[:D]

ORIGINAL: E.R.A.

Er ikke i tuppene jeg har floker..mest innerst unner alt håret i nakken....

ORIGINAL: Hot*Mama

Det er nok viktig å gre det ofte, for ellers risikerer man at håret veldig fort blir flokete og slitt, og at man må klippe mye mer neste gang man er hos frisøren![&:] Mitt hår er EKSTREMT flokete- men når jeg vasker det, tar jeg først balsam en gang, lar det virke ett minutt.. så skyller jeg det ut, tar i litt balsam engang til og grer igjennom det mens den er i, for så å skylle det ut med engang! Etter jeg begynte med det, er det blitt mye lettere og ha med å gjøre![;)] Er også viktig å bruke hårkur minst en gang i uken..[:)] Du kan jo også kjøpe en balsamspray som du sprayer i hver gang du grer igjennom det..[:)]

Det var lurt[:)]
Du har jo kjempe fint hår da!

Back
Topp