Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff, ikke noe gøy å føle seg slik, men det er virkelig verd det
Gaven vi sitter med i juli kan ikke måles med noe som helst
Jeg personlig ville nå heller hatt en stor mage å vise frem til hele verden at jeg venter den beste gaven i livet enn å ikke ha mage![]()
Kan godt hende det er litt sånn ja... De som har krøller, ønsker glatt hår,de som er lange vil være korte,og motsatt... Er kanskje sånn nå som gravide også![]()
Har det på samme måte.. føler meg ikke gravid,men feit,har fådt skikkelig kulemage. Hjelper vell ikke at samboer kaller med tjukka hele tiden da..
Men gleder meg til i sommer når prinsessa endelig kommer til verden og sier hei,er sant at det er verdens største gave![]()
Har sakt ifra,men tror han lukker ørene når jeg prøver og si ifra om noe :/ men når det blir for mye så slår jeg han i den vonde skuldra så han blir sur,for da slutter han iværtfallIkke hyggelig at han kaller deg tjukka da,selv om det kanskje er spøkefullt :-/ Tror jeg at jeg hadde gitt beskjed om,var det meg...
Kanskje jeg føler ekstra på dette med at jeg er stor fordi vekta har gått ganske mye opp allerede også,og har nok blitt litt kraftigere ellers enn på magen også. Kanskje litt ekstra sårt... MEN ja, vi får glede oss over gaven vi bærer på,både små og store![]()
Har sakt ifra,men tror han lukker ørene når jeg prøver og si ifra om noe :/ men når det blir for mye så slår jeg han i den vonde skuldra så han blir sur,for da slutter han iværtfallkansje ikke riktig måte,men det funker
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Haha ;-) godt å høre at ikke alle har helt "politiske korrekte" framgangsmåter i disse hormonelle dager ;-)