Flodhestmamma....

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
I går var jeg på en fest. Følte meg som en flodhest da jeg skulle finne klær... Så stor.. Så kommer jeg dit og møter ei som er 8mnd på vei. Som man ikke ser graviditeten på!!!!!!! Da ble jeg ikke bare flodhest,men elefant :-/

Uff, da. Ikke noen god følelse. Men det viktigste er at du bærer et lite liv i deg, så får det heller bare være at enkelte gravide ser forbanna bra ut helt fram til fødselen. Noen blir store, og noen har nesten ikke mage i det hele tatt.

Huff, ikke noe kjekt å føle seg slik .. :/ Du får trøste deg med at det går over og du får verdens beste premie for ubehaget! :D

huff, ikke noe gøy å føle seg slik, men det er virkelig verd det :)
Gaven vi sitter med i juli kan ikke måles med noe som helst :D
Jeg personlig ville nå heller hatt en stor mage å vise frem til hele verden at jeg venter den beste gaven i livet enn å ikke ha mage ;)

huff, ikke noe gøy å føle seg slik, men det er virkelig verd det :)
Gaven vi sitter med i juli kan ikke måles med noe som helst :D
Jeg personlig ville nå heller hatt en stor mage å vise frem til hele verden at jeg venter den beste gaven i livet enn å ikke ha mage ;)

Takk for svar alle sammen! Godt å få litt trøst ;-) Og den siste setningen din overbeviste meg,Amahel! Helt sant - er jo litt trist ikke å vise dette fantastiske vi venter på! :-)

Jeg har null mage, og det er nesten så ille at jeg blåser den opp for å se gravid ut. Fordi jeg er så stolt av babygutten min:-) men hadde sikkert klaget om magen var for stor og. Man er jo litt ekstra følsom under denne perioden. For alt:-) klem fra meg.

Forrige graviditet hadde jeg nesten ikke mage, kun en liten kul som jeg bar veldig lavt.
Kunne ikke se at jeg var gravid bakfra, og såvidt forfra.
Kunne være like slitsomt å få kommentarer om hvor magen min var osv.
Noen ganger var jeg redd jeg bare så fet ut.
Denne gangen er magen litt høyere opp, og en smule større.

Tror man alltid vil ønske annet enn det man har jeg. Kan jo hende den lille gravide gjerne ville hatt din mage?

Kan godt hende det er litt sånn ja... De som har krøller, ønsker glatt hår,de som er lange vil være korte,og motsatt... Er kanskje sånn nå som gravide også :-)

Har det på samme måte.. føler meg ikke gravid,men feit,har fådt skikkelig kulemage. Hjelper vell ikke at samboer kaller med tjukka hele tiden da..
Men gleder meg til i sommer når prinsessa endelig kommer til verden og sier hei,er sant at det er verdens største gave :)

Kan godt hende det er litt sånn ja... De som har krøller, ønsker glatt hår,de som er lange vil være korte,og motsatt... Er kanskje sånn nå som gravide også :)

Jeg tror det er litt sånn.
Jeg var jo veldig glad for at jeg slapp unna med en liten kul, for alt ble jo mye lettere rent fysisk.
Men husker jo at jeg tittet bort på de som hadde ordentlig struttende gravidmage! :-)
Ingen er like, og godt er det! :-)

Men forstår hva du mener, for det er jo ingen god følelse å føle seg som en flodhest....

Har det på samme måte.. føler meg ikke gravid,men feit,har fådt skikkelig kulemage. Hjelper vell ikke at samboer kaller med tjukka hele tiden da..
Men gleder meg til i sommer når prinsessa endelig kommer til verden og sier hei,er sant at det er verdens største gave :)

Ikke hyggelig at han kaller deg tjukka da,selv om det kanskje er spøkefullt :-/ Tror jeg at jeg hadde gitt beskjed om,var det meg...
Kanskje jeg føler ekstra på dette med at jeg er stor fordi vekta har gått ganske mye opp allerede også,og har nok blitt litt kraftigere ellers enn på magen også. Kanskje litt ekstra sårt... MEN ja, vi får glede oss over gaven vi bærer på,både små og store :-)

Ikke hyggelig at han kaller deg tjukka da,selv om det kanskje er spøkefullt :-/ Tror jeg at jeg hadde gitt beskjed om,var det meg...
Kanskje jeg føler ekstra på dette med at jeg er stor fordi vekta har gått ganske mye opp allerede også,og har nok blitt litt kraftigere ellers enn på magen også. Kanskje litt ekstra sårt... MEN ja, vi får glede oss over gaven vi bærer på,både små og store :-)
Har sakt ifra,men tror han lukker ørene når jeg prøver og si ifra om noe :/ men når det blir for mye så slår jeg han i den vonde skuldra så han blir sur,for da slutter han iværtfall :p kansje ikke riktig måte,men det funker :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Har sakt ifra,men tror han lukker ørene når jeg prøver og si ifra om noe :/ men når det blir for mye så slår jeg han i den vonde skuldra så han blir sur,for da slutter han iværtfall :p kansje ikke riktig måte,men det funker :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Haha ;-) godt å høre at ikke alle har helt "politiske korrekte" framgangsmåter i disse hormonelle dager ;-)

Eg la på meg ein del før eg ble gravid, pga mye sittestillende arbeids og spiste heile tiå... Då følte eg me så stor, problemer med å finne klær som gjorde meg slankere og alt det der... Men nå når magen er komt så føler at har jevnet litt seg ut, og tenker ikke på vekta ein gang når eg ser magen ;)
spørs jo hva eg syns om to-tre mnd da, men pytt pytt :P

Veldig enig med Amahel :) Jeg elsker magen min, og at folk kommenterer den. :)

Back
Topp