Flodhest på land

micromamma

Flørter med forumet
Sukk! Er det bare meg som føler seg som en stranda flodhest for tiden?

Jeg synes det går veldig bra jeg...føler meg tipp topp. Det er ikke lenge igjen nå så hold ut, det går bra!

ORIGINAL: Andi06

Er det godt nok med en elefant?

Jepp, det duger i massevis[:D]

Sa til moren min her om dagen at jeg følte meg som en mammut[:D]
Men, stranda flodhest er også noe jeg kjenner meg igjen i[8|]

Går under navnet MISS PiGGY her.....hmmmfrr

stor eller ikke stor, føler seg iallefall gedigen...blæææ.... før kvelningsfornemelser, synes halsen er så tykk..at det er ekkelt...har bare gått opp 6 kilo og har ødem 0....så jeg skal vel ikke klage så...hmmm

Med førstemann gikk jeg opp 16 kilo og hadde ødem 2-3 på slutten...da måtte jeg sitte å sove hvis ikke fikk jeg ikke pusete i det hele tatt,,,og det var ekkelt...

Nei, absolutt ikke.....

Når jeg ser i speilet ser jeg jo at magen er stor (skulle bare mangle nå), men kroppen føles liksom ikke så stor. Synes jeg har mindre følelse av stor kropp og masse mage nå enn da jeg har vært mest overvektig (Da har jeg veid 6 kg mer enn nå, men magen har jo alikevel fysisk vært mindre).

Men nå har jeg bare lagt på meg 6 kg da....
Og det er ikke så tungt for kroppen å bære på, for jeg har som sagt veid mer, og jeg slanket meg 10 kg rett før jeg ble gravid. Sånn at beina mine var f.eks vant til å bære mye vekt. Og jeg trente mye styrke mens jeg slanket meg, så selvom jeg gikk ned 10 kg i vekt, så trente jeg beina så musklene i beina økte, så jeg sliter i alle fall ikke med at beina (og ryggen) blir slitne av å bære en gravid kropp... [:D] Det hjelper kanskje litt?

Back
Topp