Fliser på bad

Vibeke83

Gift med forumet
Vi er igang med å bygge et helt nytt bad, og trenger derfor masse inspirasjon når det gjelder flisene![:D]

Er så usikker på hva slags stil jeg skal ha, om det skal være lyst og varmt eller et litt mer røft preg med sorte og hvite fliser. Kan jo slenge ved bildene av innredningen, og så blir jeg kjempe glad for alle tips som kommer![;)]

Møbelet:

Badekar:

Dusj:

Så kom igjen jenter, vis meg noen fine fliser da?![:D]

Her er vårt nyoppussa bad.
Mangler en del detaljer på bildet + at vi har bytta ut den midlertidige drittdusjen, men du ser desto bedre flisene da...[;)]
Alt er fra Flisekompaniet.[;)]

Liker stilen til sånja... Kan fort bli veldig hard med svart og hvitt...

Jeg liker lyse, beige, brune og gulltoner[:D] På lille badet vårt oppe valgte vi i samme stilen som kjøkkenet med svart høyglans innredning, svarte granitt høyglans fliser på gulvet og hvite avlange liggende/små på veggen[:)] Men det er badet nede som blir mitt "Drømmespabad"[:D] Der blir gulvet i brun/beige/gull, dusjveggene mosaikk brun/beige med glassdør. Resten av veggene blir store beige liggende fliser og peis som går gjennom veggen så du kan se fra kjellerstua. Og sen kjempefin flis-bård som er gullaktig[:D] Innredningen blir ganske lik den du viste men i mørkebrun[:)]

Du kan se våre fliser i bloggen min!

svusj

her er vårt bad, fliser fra flisekompaniet!!

http://i412.photobucket.com/albums/pp204/skytten-81/IMG_1699.jpg?t=1282554083

ORIGINAL: ketina

Liker stilen til sånja... Kan fort bli veldig hard med svart og hvitt...

Helt enig! Liker ikke kombinasjonen svart/hvitt... Blir for hardt...[;)]

Back
Topp