FLinke meg :-))

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Har klart ett kilo til.. Bare tre kilo til før jeg har nådd startvekta..[:D][:D]

Stolt[:D][:D][:D]

Har jo klart over 15 kilo på snart 6 mnd haha.. (Hjelper å føde[8D][8D] )

Nåååå må jeg miste 3-5 kilo før mai, da bærer det til ESPANA


Har alle sammen nådd startvekta for lengesiden kanskje???[:'(][:'(]
 
flinka[:D] Deilig med resultater når man trener slik som du[:D]

Startvekt...hva er det...5 kg igjen enda[:'(][:@]
 
flink du er snuppa...[:)][:)]

Her er jeg under startvekta med 5 kg! [&:]
 
hahaha, nei langt i fra! Sliter med 10 kilo over[:'(] Spiser sunt og går masse turer og trener når jeg kan, men de er nå der fortsatt[:@]
 
er litt under startvekt ,men litt over startvekt fra første svsk. så skal ned ihvertfall noen få kg til[:)]
 
Jeg var nede i startvekta et par måneder etter fødsel, men NÅ [:o] er jeg plutselig 4 KILO OVER [:'(][:'(][:'(][:'(]


Må vel komme meg ut på zumbadansing eller noe sånt snart jeg [>:]
 
Næsj, startvekt a' gitt..... Men føler ikke jeg er så langt unna.... 5-6 kilo [:D]
Må innrømme at jeg ikke tenker så mye på det....[:)]
 
Jeg har maaaange kilo igjen, vekta har ikke rørt seg sia fødselen...
Trener hver dag, spiser ikke etter åtte på kvelden, og candy bare i helgene,
men vekta rører seg ikke... Grr... [:'(]
Nå har jeg bynt å miste masse hår, kanskje det vises litt på vekta... [8|]
 
Du er flink! Og du ser jo flott ut selv om du vil ned litt til[:D]

Jeg er jo litt under startvekt, men jeg hadde nok å ta av før jeg ble gravid[;)]
 
ORIGINAL: spentoghåper

flinka[:D] Deilig med resultater når man trener slik som du[:D]

Startvekt...hva er det...5 kg igjen enda[:'(][:@]

Samme her[:@]
 
Flink du er..
Du ser SMASHING ut, Det har du gjort hele tiden syns nå jeg [:D]

Startvekten?!?!? *Nei den har jeg ikke sett*

Har nok noen evigmange kilo igjen [8D]
 
ORIGINAL: LinnOgMia

Flink du er..
Du ser SMASHING ut, Det har du gjort hele tiden syns nå jeg [:D]

Startvekten?!?!? *Nei den har jeg ikke sett*

Har nok noen evigmange kilo igjen [8D]




AJM BLUSHING AJM BLUSHING... SÅ SØTE DERE ER MED MEG ALTSÅ.. HVA SKULLE JEG GJORT UTEN DERE??????????????


SENDER EN STOR SMASK OG DASK TIL ALLE SAMMEN...



vi glemmer startvekta alle mann haha.. UTENOM Glapia, vi sender overflødig vekt til henne hahahahaha
 
Back
Topp