flinke meg!!!

tretroll

Forumet er livet
VIP
Har vært så slakk i formen at det lengste jeg har vært ute på flere uker er trilleturen fra oslo s til mecca på treffet i forrige uke. men i dag var været så nydelig og formen litt lettere, så nå har vi vært ute og trilla i ca 11/2 time. Kjempedelig! Men no er jeg sliten og har hodepine så nå må jeg slappe av litt...

Flink du da ja!!

Sitter her og vurderer sterkt å ta meg en tur ut..fint vær her og..og ikke altfor mye vind. Ulempen her er at det ikke er noen flater å trille på bare bratte oppover- og nedoverbakker..*sukk* Men for meg som er på slanker'n så burde jo det bare være bra..hehe [;)]

[:)]Jeg går tur hver dag. Er så utrolig deilig nå når det er så mildt ute [8D]. Ikke er det en haug med sørpe å trille i heller, det er asfalt

Jeg har også vært ute å trillet i det fine været i dag, nesten så jeg fikk vårfornemmelser! stappet i meg en sjokolade da på veien som jeg var innom å kjøpte....[8|] Ja ja, både den og den friske lufta gjorde godt[:D]

Så godt da.... Tenker vi skal ut og trille en tur nå snart.. Må bare fore vesla og vekke sambo fra middagsluren..[;)]

Back
Topp