Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: airam83
nå har jeg støvsuga,vaska klær og hengt opp klær,åsså har jeg sendt 15 mail til stortingsparti og 24 mail til moteblader i norge at de IKKE må støtte pels og pelsfarmer[:)]
ORIGINAL: go* mamma*n
nå har jeg støvsuga,vaska klær og hengt opp klær,åsså har jeg sendt 15 mail til stortingsparti og 24 mail til moteblader i norge at de IKKE må støtte pels og pelsfarmer[:)]
støtter deg i dette[:)]så flink du er da, godt å få ordnet tøy. Jeg sitter her, skulle vært og sovet litt vet jeg, men ikke lett å rive seg løs herfra[8D]
ORIGINAL: Hormonella Olsen
ORIGINAL: airam83jeg også...men nå mååååå jeg rive meg løs snart!!
ORIGINAL: go* mamma*n
støtter deg i dette[:)]så flink du er da, godt å få ordnet tøy. Jeg sitter her, skulle vært og sovet litt vet jeg, men ikke lett å rive seg løs herfra[8D]
I KNOW!!!!
har flere ting jeg skulle gjort,men gror jo fast i denne kontorstolen fremfor dataen!!
annoying!