Flinke meg!

rosarose

Gift med forumet
Dagens skrytetråd[:D] Etter å ha gjennomgått en forferdelig leggetid med ungene (les;trassalder!) Der begge har bæsjet i buksene sine med VILJE etter nattestid så måtte eg få ut litt frustrasjon[;)] 

Har ryddet og vasket kjøkkenet, stuen, gangen, støvsugd og vasket over gulvet! Så nå sitter eg her med pc en og har veldig god samvittighet og føler meg mye bedre! 

Bæsja de u buksene sine med vilje[:-] Jaja unger gjør mye rart altså XD

Men da har du gjort vært veldig flink[:D] Det er godt å bruke rengjøring til å få ut litt frustrasjon[:D] Det gjør jeg selv også og da blir det så pent etterpå[:D]

Ja i dag var det faktisk ho yngste som gjorde det, eldstemann har av og til uhell når han er for trøtt, men ho yngste var rett og slett sint på meg[;)] Kom ned med et flir rundt munnen og annonserte "uhellet" sitt ( ho er 2 1/2 år ) Så 10 min etterpå kommer jammen med eldste på 3 1/2 år ned og sier det samme![:@] 

Jeg får bare unnskylde jeg må jo le litt, for de finner jo på så mye rart i den alderen[;)]

Hehe.. Måtte le litt da jeg leste tråden din rosarose [:D] Virker som om du har nok å henge fingrene i for tida.. Mitt tips er at du skriver ned alle morsomme ting de søte små sier og gjør.. er gull verdt senere!

Og guri så flink du har vært i huset i tillegg til sengetids-utfordringene!

Kos deg med total avslapping nå da!

Oida... Trassalder skal ikke være lett nei[:-]
Men så ufattelig flink du har vært!!!!!
Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har orket å gjøre en dritt hjemme etter at jeg har kommet hjem je nå[&o][8D]
Men jeg tar det igjen i morgen[;)]

Kose deg i kveld, velfortjent!!!!![:D]

Trassalderen er noe drit!!! hehe... Men synes du er vanvittig flink jeg[:D] Kos deg ved pcen med god samvittighet!

hihihi! Synes du er kjempeflink![:D]

Ja trassalder er en (u)fin ting[:D] Og dere får jo bare høyre slikt skryt når eg faktisk har gjort noe[;)] I morgen skal vi til haugesund og se på vogner, wiii!

Back
Topp