flinke mannen min:)

hhennes

Forumet er livet
idag la mannen min tuppa:) vi har begynt å legge før kl 19.00-tiden. Og det gikk kjempefint:)
første gang han har fått lov å legge henne. hurra!

[:D]

så bra for han..
Men du skriver at det er første gang han har fått lov å legge ungen..Er det du som eier ungen da eller? hehe

Her gjør gubben minst like mye som meg, og det er helt naturlig for oss begge,,,heldigvis!

Så bra [:D]
Betryggende når mannfolka har "roen" [:D]

Når du sier legging..
Tenker du på kveldsstell og hele pakka..
Eller tenker du bare på å legge? [:)]

Du er heldig som har en mann som VIL legge.[8D] Her er det jeg som gjør 90% av "arbeidet". Han har fått i oppgave å stelle for kvelden da, men det er ikke alltid han får gjort fordi han jobber mye. Til tider skulle jeg ønske han kunne ta litt mer initiativ med snuppa. Må liksom spørre om alt.

Så bra
Betryggende når mannfolka har "roen"

Når du sier legging..
Eller tenker du bare på å legge?

han har gjort alt.. nattas, grøt og legge henne. eneste jeg har gjort er å finne fram jura å gitt henne melk:)

så bra for han..
Men du skriver at det er første gang han har fått lov å legge ungen..Er det du som eier ungen da eller? hehe

Her gjør gubben minst like mye som meg, og det er helt naturlig for oss begge,,,heldigvis!

lov av tuppa. hu er ganske bestemt og vil helst at mammaen skal legge henne. vi har prøvd før og det har blitt mye skriking.

føles herlig.. håper det kommer til å gjentas seg ofte:) så får mammaen litt fri også:)

ORIGINAL: awenka

føles herlig.. håper det kommer til å gjentas seg ofte:) så får mammaen litt fri også:)

DÉT likär vi[:D]

quote:

DÉT likär vi

ja blir lykkelig av mindre:) :)

Så bra

Når du sier legging..

han har gjort alt.. nattas, grøt og legge henne. eneste jeg har gjort er å finne fram jura å gitt henne melk:)

Ååå..
Det hørtes IKKE feil ut [:D][:D] 

quote:

quote:

Så bra

Når du sier legging..

Ååå..
Det hørtes IKKE feil ut

:):)

Back
Topp