flinke jenta mi

lusa

Forumet er livet
først må jeg si at i dag "gråt" snuppa i 1min før hun sovnet[:D][:D][:D][:D][:D] så kommer det store:

Emly har gått sine første skritt[:D] gikk mellom meg og pappan veldig ustø men fikk faktisk til å gå noen skritt altså.

store flotte flinke jenta mi

WOW så flink! [:D][:D]

WOW! Jeg er imponert! [:D][:D][:D][:D]

oioi! såå flink[:)]

OJ!!! Så flink jente du har[:D]

WOW! I M P O N E R T !!!!! [:D]

rart å tenke på at alle våre søte små snart racer avgårde på to ben... men tror det er en stund igjen til småtten her begynner å stabbe avgårde... [:)]

ja dert er rart. men er nok en liten stund til hun løper rundt på egen hånd[;)]

ORIGINAL: Persillen

WOW!fl?nke jenta!!!!![:D]

GU så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!! Ekstreeeeemt tidlig hun der snuppa di er da!!!! FLINK!!!!!!!!!!!!!!!! Dødsimponert! Du skal få hendene fulle fremover, hehehe![:D]

Snuppa her skjønner ikke hvordan hun flytter beina en gang hu

Oioioi..... SÅ GØY!! Og så flink snuppa di er[:D][:D][:D]

Samme tenkte jeg! Sofie kommer seg ikke framover en gang, så tviler vel på at hun går med det første :p hehe.

ÅÅÅÅ så gøy!!!!! Flinke Emly
Hun er tidlig ute altså!!!!!!

Oioi..Flinke jenta [:)]

oi så flink....Det må ha vært kjempegøy å se de aller første skritt... :-)

Wow!!!!!!! Flinke Emly[:D] Kanskje vi kan låne ho litt her, så ho kan lære bort noen triks til mini som ikke krabber enda en gang, bare åling bakover og drar seg fremover med armene[:D]

ORIGINAL: venter_spent

Wow!!!!!!! Flinke Emly[:D] Kanskje vi kan låne ho litt her, så ho kan lære bort noen triks til mini som ikke krabber enda en gang, bare åling bakover og drar seg fremover med armene[:D]

hehe helt klart. men hun kan ikke krabbe hun heller altså. bare drar seg bortover gulvet[:D][:D]

Back
Topp