Flinke Hilde!

Hilde-Anita

Gift med forumet
Ferdig med julegavene!!!
Nesten i allefall... Må bare finne en liten ting til bamsen min (sambo). [:)]

Kommet langt dere da?? [8D]

Hmm.. Kanskje jeg ikke er så flink da [:(]

Jooo! Du er kjempe flink! Jeg hadde ALDRI hatt kapasitet til å handle julegaver tre uker før termin.. Derfor jeg er ferdig også..

Takk takk [:)]

Fant ut at skulle gavene bli kjøpt måtte jeg trø til selv, kan ikke stole på mannfolk når det kommer til gaveinnkjøp! [8D]

Nei, det skal være sikkert! De skal alltid utsette alt til sisste liten..

Hva gjør du oppe på denne tiden av døgnet da?
Jeg får rett og slett ikke sove! [&:]

Vel.. Samme her egentlig.. Var på UL idag.. Avviker på veksten.. Så jeg sitter å bekymrer meg.. Selv om det sikkert er totalt unødvendig!

Avviker på veksten, det vil si?

At babyen ikke vokser nok.. Hodet til babyen ligger under resten av kroppen, i vekst.. Åsså har jeg stoppet opp på SF-målene.. Så de mistenker at babyen ikke får nok næring..

Da kan jeg skjønne at du ikke får sove!
Men det går helt sikkert bare fint skal du se! [:)]

Hva gjør de for å ordne opp i det?

Det r vel ingenting å gjøre med selve veksten, må bare følge opp.. Må på en masse ultralyder for å kontrollere veksten.. Om den aldeles ikke legger på seg så må den ut.. Men om den bare har tatt en pause å plutselig finne ut at den skal vokse litt, så er det ingenting farlig.. Men det med hodet bekymrer meg fordi det har jo ingenting med næring å gjøre..

Skjønner din bekymring...
Håper alt ordner seg!

Jeg tviler ikke på at det ordner seg.. På en eller annen måte[:)]

Så flink du er [:D]

jeg er ferdig. Og det er deilig. Bare går rundt å shopper barneting til lille Alexander nå jeg da :)

så flinke dere er alle sammen. Har kjøpt en del jeg også, har så vanvittig stor familie så jeg har enda noen igjen. Men fått mesteparten unna da! Samtidig er det en del bursdager i Desember, mamma blir 50 år lille julaften....lyst til å overraske med noe ordentlig fint!Håper bare pengene strekker til jeg....

Snart ferdig her og... mangler 4 til familien, også sambo... venner og sånn tar vi neste uke. Men blir nok ferdig til neste uke... Deilig å tenke på at man nesten er ferdig... Selv om pengene flyr fortere enn du tar de ut av minibanken..

Så mange flinke det er her... jeg har bare fått handlet det som skal sendes i posten ned til østlandet jeg... dvs alt til min familie.. familien vår her oppe får vi ta nærmere jul, når jeg får med meg sambo og kortet hans ut i butikkene... [;)]

Jeg er nesten ferdig med de gavene jeg skal kjøpe,men sambo er nyoperert og dermed indisponert for shopping så jeg må ordne med gaver for han også![8|]

Back
Topp