Flink !

lenamamma90

Elsker forumet
Etter bare 2 uker med trening 3 ganger i uka, spise sunt, ikke NOE godis eller brus har jeg gått ned 2 KILO :))

Å jeg er bare såå gira å motivert !!

Så flink du er!:)
Er motivasjon når man ser resultater ja!:)

ORIGINAL: FrøkenH

Så flink du er!:)
Er motivasjon når man ser resultater ja!:)

Ja det er det så absolutt :))

Så flink du er!! :)
Skal finne igjen motivasjoen min i natt jeg, og starte på igjen i morgen! ;) hehe

ORIGINAL: Mexxie

Skal finne igjen motivasjoen min i natt jeg, og starte på igjen i morgen! ;) hehe

Hehe :)) bare å være hard mot seg selv, så får du rsultater du og søta :))

ORIGINAL: lenamamma90

I know! :D Har vært alt for slapp i det siste. Gikk ned 5 kg fra romjula og frem til et par uker siden, Men nå har jeg vært for slapp i det siste, så tror ikke jeg har gått ned noe mer. Men nå SKAL jeg bli flink igjen [;)] Er så herlig å veie seg, og faktisk se at det hjelper å trene og spise sunnere [:)]

Ååå så flink du er..leggre bare på meg jeg..nei, i mårra skal jeg fikse meg årskort på trening også..har utsatt det lenge nok nå..nå skal flesket bort..blir motivert av å se at andre er så flinke :)

ORIGINAL: lenamamma90

I know! :D Har vært alt for slapp i det siste. Gikk ned 5 kg fra romjula og frem til et par uker siden, Men nå har jeg vært for slapp i det siste, så tror ikke jeg har gått ned noe mer. Men nå SKAL jeg bli flink igjen [;)] Er så herlig å veie seg, og faktisk se at det hjelper å trene og spise sunnere [:)]

Ja når det går den veien, er det bare og fortsette :) Jeg føler meg friskere og ! var jo på fest i går, så d var litt tyngre i dag [8D] Meen jeg kom meg igjennom det [:D]

Hva er det du trener forressten? :)

Så flink [:D]

Back
Topp