Flink storebror!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Mens Eline sov, har jeg støvsuga hele huset, og Endre har vaska gulvet på soverommet vårt, kjøkkenet og stua!![:D][:D][:D][:D] Kjempeflink han da!! Jeg satt bare i sofaen å så på..hihihi!!![8D][;)][8D] Vi skal skifte på senga litt senere...
Nå har han hjelpt meg å koke ris. Vi skal ha ostesnitsel![:)][:)]

Jeg og Gaute har nettopp spist kylling og ris. Sambo jobber som vanlig overtid[&:]

Jeg gleder meg til jeg kan vaske selv om Gaute er sammen med meg. Det er helt umulig nå, han skal bare opp i vaskebøtten også knabber han moppen min[8D] Her vaskes det mens Gaute sover[:)]

Det var flink storebror ja[:)]

ORIGINAL: pupple

Det var flink storebror ja[:)]

Så flink! Kanskje jeg skulle "lære opp" storebror i huset her også? Han elsker jo å hjelpe til ute. (Mamma - du og jeg er hagesjefer vi, sier han!)

ORIGINAL: Nildro

Så flink! Kanskje jeg skulle "lære opp" storebror i huset her også? Han elsker jo å hjelpe til ute. (Mamma - du og jeg er hagesjefer vi, sier han!)

Kanskje du kan sende hagesjefen din hit? Jeg har en real utfordring til han[;)][:D]

Og jeg begynner å ønske meg en ukes ferie, mens Isabelle er i barnehagen... Her ser det ikke ut! Rot og elendighet. Ligger ting overalt som skulle vært et annet sted. Og masse forskjellige små og store ting som skulle vært gjort.

Ikke får jeg gjort stort når Isabelle er våken, og ikke har jeg overskudd til å gjøre noe på kvelden heller (nå kan jeg vel strengt tatt skylde på at jeg er GRAVID?[8|]).

Får litt dårlig samvittighet av ønsket mitt, men det hadde jammen vært deilig...

Så flink han er da..... kanskje jeg har noe å glede meg til når jørgen blir større[:D]

Back
Topp