Flink i dag

Apeloffen

Forumet er livet
I dag har jeg virkelig stått på her[:D]
Støvsuga hele huset, vaska stue-,kjøkken-,to soverom-,gang-,og badgulv. Rydda i masse rot på Elias sitt rom,samt flytta bort tre esker som faktisk har stått på samme plass siden vi flytta inn hit for snart ett år siden[8|][:-][:o] Godt å få de unna[;)] Så har jeg skifta på sengene våre,og dynene henger ute til lufting[:)] Virkelig shaina Elias sitt rom.. Var egentlig bare det jeg skulle gjøre i dag, men når man har vaskebøtta fremme så...[;)]

Skal snart hive meg over grytene på kjøkkenet, skal bare i fryseren å hente meg en velfortjent Sandwich is [:D]

ORIGINAL: lene P

etter å ha gjort alt det der,fortjener du virkelig en is!![:D][:D][;)]

Jupp[:D]

Så flink du har vært! Håper jeg også snart får slike krefter.. [:)]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

hehe... var som om jeg skulle skrevet det innlegget selv... bortsett fra at navnene ikek passet, og at jeg har ryddet 3 soverom... og ikke flyttet esker men baljer med rene bretta klær i... men tok meg og en Sandwich is etterpå... [:D]

hehe[:D]

ORIGINAL: September Skattene

Så flink du har vært!! [:D][:D]
Men jeg hørte på Tv'n å morran at is er så kaldt at kaloriene blir borte [:D][8D]

hehe, da tar jeg to! [;)][:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Støvsuga hele huset, vaska stue-,kjøkken-,to soverom-,gang-,og badgulv. Rydda i masse rot på Elias sitt rom,samt flytta bort tre esker som faktisk har stått på samme plass siden vi flytta inn hit for snart ett år siden[8|][:-][:o] Godt å få de unna[;)] Så har jeg skifta på sengene våre,og dynene henger ute til lufting[:)] Virkelig shaina Elias sitt rom.. Var egentlig bare det jeg skulle gjøre i dag, men når man har vaskebøtta fremme så...[;)]

Skal snart hive meg over grytene på kjøkkenet, skal bare i fryseren å hente meg en velfortjent Sandwich is [:D]

Ja, etter det du har gjort i dag så fortjener du mer en bare EN sandwich is.

Kan jeg forresten leie deg for en dag?[;)] 

ORIGINAL: kuuule77

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Ja, etter det du har gjort i dag så fortjener du mer en bare EN sandwich is.

Kan jeg forresten leie deg for en dag?[;)] 

haha, ja det kan du tro! Ikke ofte jeg gidder å ta så veldig i når jeg skal vaske.. Så tror jeg holder meg til å vaske her i heimen[;)]

Fy fader så flink og effektiv som du har vært[:)]
Kjempeflink har du vært snuppa

[:D][:D]

Back
Topp