Flink å sove

Ungene mine er flinke å sove. Skulle bare ønske mor var like flink til å holde seg våken :-p

*klar til å gå og legge meg nå... *

Det kommer litt automatisk noen ganger selv om jeg synes det er teit å si og unødvendig ordbruk.

JA!
Jeg sier det og jeg sier det med vilje.

Ungen er snill, og hun er flink. Hun er tålmodig, og blid, og glad, og enkel å ha med å gjøre, og lett å glede osv osv osv.

Jeg er virkelig DRITTLEI av å bli fortalt at jeg ikke kan si slikt fordi da klarer noen smaltenkte personer å vri det til "åja er barn som ikke gjør sånn og sånn slemme eller dårligere da?"

DET er IKKE det dette handler om. Det er kunne måte å si det på. Denne misforståtte politiske korrektheten gjør meg dårlig.

Jeg sier ikke at et barn er slemt selv om jeg sier at et barn er snilt.

JEG sier ikke at en person er stygg fordi jeg omtaler en annen som pen, og jeg omtaler ikke noen som gjerrig fordi jeg sier noen er gavmilde osv.

Ikke legg ord i munnen min eller vri på det jeg sier.

Og ikke lag problemer som ikke et der fordi du vil være vanskelig!

(Dette er ikke rettet mot ts direkte, det er rettet mot dem som sier slikt generelt)

Ja det sier jeg ofte og bryr meg fint lite hva andre måtte mene om at jeg sier det! Betyr ikke at andre eller min sønn er slem fordi!

Jeg sier at hun er flink når hun spiser, for her er det virkelig mye søl og tull rundt bordet så når hun endelig putter litt i munn prøver jeg å oppfordre henne til å spise mer med å si at hun var flink :)

Jeg synes gutten min er flink til å sove hele natten, men synes ikke andres unger som ikke gjør det, er slemme. Heller kjipt for foreldrene ;) Han er flink hvis han spiser opp maten sin, men det hører til sjeldenheten. Han er ikke slem som ikke spiser opp. Han er heller ikke slem hvis han gråter.

Back
Topp