Flimring for øyne. ...

tyren86

Forelsket i forumet
I går ble jeg veldig svimmel og hadde en sterk hodepine. Gikk nesten i gulvet og måtte ringe samboer og be han komme hjem. Var kjempe dårlig i går kveld og hadde jeg kjempe vondt i magen. I dag er jeg lik bare ikke mage smerter I samme grad. hva tror dere kan være ? Noen som har hatt det samme ?

Kan høres litt ut som begynnende sv.skapsforgiftning. noe av de samme symptomene. Ville ringt og fått sjekket urin og blodtrykk, just in case hvis jeg var deg.

Ta kontakt med legevakt/ fødeavdeling med en gang. Dette er uansett ikke normalt.

Snakket med legevakt skal inn der nå. Men er det ikke for tidelig med svangerskaps forgiftning?

Svangerskapsforgiftning kan komme tidlig, selv om det ikke er like vanlig. Jeg ble fulgt opp for mulig svangerskapsforgiftning allerede ved 10 uker.

Ønsker deg alt godt! Håper ikke det er svangerskapsforgiftning. Kanskje blodtrykket bare. *krysser alt jeg har*

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Uff, dette hørtes ikke godt ut. Håper alt står bra til med deg og den lille.

Vi dro til legevakten og hadde ikke proteiner i urinen men hjerte prøvene var ikke helt fine. Jeg har jo en hjerte rytme forstyrrelse, men nå er den på 60 når jeg ligger, 80 når jeg sitter og 130 når jeg står. Så den har store sprang og de mente det var tungt for kroppen min å gå gravid.

De sa det var blodpropp fare i hjertet og ville sette meg på blodfortynnende medisiner. Ble hastet bort til akutt mottaket og lå der i fire timer å ventet på en lege.

enden på visen var at jeg. Kake ville ha masse blodfortynnende enda, syns det er litt skummelt jeg har jo ikke bare meg å tenke på i de neste mnd. så blir jeg dårligere enn jeg er nå må jeg rett inn og hvis ikke har jeg kontroll timlåret etter påske. Pluss a t jeg har ordinær ul time nå til tirsdag :)

Vi dro til legevakten og hadde ikke proteiner i urinen men hjerte prøvene var ikke helt fine. Jeg har jo en hjerte rytme forstyrrelse, men nå er den på 60 når jeg ligger, 80 når jeg sitter og 130 når jeg står. Så den har store sprang og de mente det var tungt for kroppen min å gå gravid.

De sa det var blodpropp fare i hjertet og ville sette meg på blodfortynnende medisiner. Ble hastet bort til akutt mottaket og lå der i fire timer å ventet på en lege.

enden på visen var at jeg. Kake ville ha masse blodfortynnende enda, syns det er litt skummelt jeg har jo ikke bare meg å tenke på i de neste mnd. så blir jeg dårligere enn jeg er nå må jeg rett inn og hvis ikke har jeg kontroll timlåret etter påske. Pluss a t jeg har ordinær ul time nå til tirsdag :)

Uff.. stakkars deg! Syns så synd på deg, og håper du kommer deg fint gjennom dette ! :) Masse lykke til med deg og lille mini <3

Back
Topp