flimrer å kvalm

Viola1989

Forelsket i forumet
Nå har jeg plutselig veldig vondt i hodet, flimrer for øyan, å kvalm..
noe ide ?[:'(]

jeg vet ikke åssen det kjennes ut med høyt blodtrykk? Jeg tror ikke jeg har hatt det ennå. :) baby beveger seg masse . Kan det være noe galt?

Jeg har høyt bloodtrykk, og jordmor ba meg følge med om det stiger. Tegnene på det er blant annet hodepine som ligger i panneområdet, flimring og smerter under ribbeina på høyre side. Legg deg på sofaen og slapp av!

Har hatt det et par ganger-men eg har diagnosen migrene da...

Prikker i synet, flimring, hodepine og uvel.

Hjalp å kvile seg med bena opp og spise mat/drikke noe søtt..

det jeg gjør nå :) skal ligge her så lenge som mulig:) har vært hos barnefaren siden torsdag kveld. Jeg fant en veldig veldig stor edderkopp på romme mitt. Å jeg sover ikke der inne før den er funnet :) så meg å katten ligger som slakt på sofaen etter en lang kose økt .. :D

ORIGINAL: førstegangsmama

det jeg gjør nå :) skal ligge her så lenge som mulig:) har vært hos barnefaren siden torsdag kveld. Jeg fant en veldig veldig stor edderkopp på romme mitt. Å jeg sover ikke der inne før den er funnet :) så meg å katten ligger som slakt på sofaen etter en lang kose økt .. :D

Trodde ikke du ville  kose med typen jeg....

3 største symptomene til migrene da [:'(]
Ta smertestillende om mulig og legg deg ned på et mørktmørkt kaldt rom og sov det bort..Hvis du må kaste opp, så gjør gjerne det også i forveien..funker hver gang hos meg [:)]

Migrene?

ORIGINAL: janpanmarsipan

jeg koste ikke med Typen , det står jeg koste med katten på sofaen ^^, hehe

ORIGINAL: Sylvester

3 største symptomene til migrene da [:'(]
Ta smertestillende om mulig og legg deg ned på et mørktmørkt kaldt rom og sov det bort..Hvis du må kaste opp, så gjør gjerne det også i forveien..funker hver gang hos meg [:)]

Skal jeg si deg en hemmlighet? jeg sover ikke med vinduet oppe lenger, etter deeeeen stooore edderkoppen va på besøk på torsdag :P såååee. hehe, menne jeg vil finne meg et Kaldt Mørkt rom .. det hørtes deilig ut :D

ORIGINAL: Litenblomst

Migrene?

om at jeg hadde? :) næppe det, jeg hadde ikke sååå vondt i hodet :S hehe xD

ORIGINAL: janpanmarsipan

jeg koste ikke med Typen , det står jeg koste med katten på sofaen ^^, hehe

Beklager, da var det bare jeg som tolket siden du var til barnefaren og du hadde kost deg[:)]

Hehe ;) det går fint, jeg har faktisk hatt sex med han nå :) måtte jo prøve, men jeg syns ikke det var noe særlig :P [:)]

Back
Topp