Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: førstegangsmama
det jeg gjør nå :) skal ligge her så lenge som mulig:) har vært hos barnefaren siden torsdag kveld. Jeg fant en veldig veldig stor edderkopp på romme mitt. Å jeg sover ikke der inne før den er funnet :) så meg å katten ligger som slakt på sofaen etter en lang kose økt .. :D
ORIGINAL: janpanmarsipan
det jeg gjør nå :) skal ligge her så lenge som mulig:) har vært hos barnefaren siden torsdag kveld. Jeg fant en veldig veldig stor edderkopp på romme mitt. Å jeg sover ikke der inne før den er funnet :) så meg å katten ligger som slakt på sofaen etter en lang kose økt .. :D
Trodde ikke du ville kose med typen jeg....
ORIGINAL: Sylvester
3 største symptomene til migrene da [:'(]
Ta smertestillende om mulig og legg deg ned på et mørktmørkt kaldt rom og sov det bort..Hvis du må kaste opp, så gjør gjerne det også i forveien..funker hver gang hos meg [:)]
ORIGINAL: janpanmarsipan
Trodde ikke du ville kose med typen jeg....
jeg koste ikke med Typen , det står jeg koste med katten på sofaen ^^, hehe