FlexiBath - sammenleggbar badebalje

frøken!

Betatt av forumet
Noen som har erfaring???

Virker jo veldig praktisk for oss med små bad da!? :) Vurderer det sterkt...

Ååå den så praktisk og fin ut..den må du prøve![:D][:D]
Har ikke prøvd slik selv

va å kikka på en sånn, men syns de va så små i forhold t en badebalje, men sikkert veldig grei å ha me på hyttetur eller noge [:)]

ORIGINAL: pianøtt

va å kikka på en sånn, men syns de va så små i forhold t en badebalje, men sikkert veldig grei å ha me på hyttetur eller noge [:)]

De ser visstnok små ut, fordi de ikke har de "buede" utformingen øverst, men rommer visstnok like mye som de de selger på Ikea. :)

ORIGINAL: snartmammaa

ORIGINAL: frøken!

ORIGINAL: pianøtt

De ser visstnok små ut, fordi de ikke har de "buede" utformingen øverst, men rommer visstnok like mye som de de selger på Ikea. :)

jeg vurderte den selv fordi jeg hørte noen snakket om den på bussen en dag( av alle plasser, hehee) , men siden vi har en bod ved siden av badet, så kjøpte jeg ikea sin balje, slik at vi kan hente den når den skal brukes [:)]

Hehe.. utrolig hva man kan snappe opp av samtaler på bussen! ;) Antar at det var positiv omtale, siden du selv vurderte den etter dette?

Hvis man har ett sted å sette den oppå så er den sikkert kjempe kjekk. Men hvis man må stå på kne og bade en nyfødt så er den kanskje ikke så praktisk. Men når ungen blir så stor at h*n kan sitte selv er den kjempe kjekk vil jeg tro. Da får man jo også kjøpt en som er av større kaliber og blir 90x90 hvis man ikke har badekar og bare dusj. Ska se om jeg finner en link.....

http://www.lilleprinsen.no/product/454568/Bibabath_sammenleggbart-badekar.html

Jeg skal ha denne:

http://www.mixmax.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=145&Itemid=56&vmcchk=1&Itemid=56

Den er stoooor og fin! Lite plaster på såret at vi ikke har badekar![8D][:D]

Personlig så går jeg for denne!!!

SIKLE!!!!!!!!!!!!!!!!

Da blir ho mor fornøyd ja. Må bare smiske litt med borettslaget først..! [:o]

Denne har vi kjøpt på barnas hus, men vår balje er lyse blå [:)]
Likte den godt siden den har innebygget temperaturmål [:D]

Nå har jeg bestilt FlexiBath'en... Klarte ikke vente lenger. :) På DENNE nettsiden er det 25% på den for øyeblikket, så da måtte jeg bare benytte meg av det. ;) Valgte den transparente, så "forsvinner" den enda mer når jeg pakker den sammen og legger den under baderomsinnredningen.

Hmm....har ikke sjekka de såpe despenserne enda.
Baljen er foreløbig pakket bort, men får sjekke om de virker når det nermer seg [:)]

ORIGINAL: BølleBella

ORIGINAL: Helenpia

Denne har vi kjøpt på barnas hus, men vår balje er lyse blå [:)]
Likte den godt siden den har innebygget temperaturmål [:D]

Den der kjøpte vi også.Husker ikke fargen just nu da men.. Hehe. Synes også den temperaturmåleren var veldig kjekk, men skjønte ikke de pumpegreiene. Tror nemlig ikke at de funker... [8D]

Back
Topp