Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke vite kjønnetVi vet ikke hvilket kjønn den lille er, men de fleste jeg vet om rundt meg skal ha jente.. Blir spennende å se hvem som kommer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke vite kjønnetVi vet ikke hvilket kjønn den lille er, men de fleste jeg vet om rundt meg skal ha jente.. Blir spennende å se hvem som kommer![]()
Hehe, jeg også.. Det er ikke mange som ikke vet. Dere har valgt selv å ikke vite? Eller var det ikke mulig å se på ul? Syns det er litt av spenningen det å ikke vite, men alle rundt oss er veldig frustrert over at vi ikke vet. "Alt hadde vært så mye enklere om dere hadde visst det".. Hallo? De klarte seg nå helt fint tidligere når det ikke var ul og mulighet for å vite..Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke vite kjønnetSpennende
![]()
Haha, ja det får jeg også høre!Hehe, jeg også.. Det er ikke mange som ikke vet. Dere har valgt selv å ikke vite? Eller var det ikke mulig å se på ul? Syns det er litt av spenningen det å ikke vite, men alle rundt oss er veldig frustrert over at vi ikke vet. "Alt hadde vært så mye enklere om dere hadde visst det".. Hallo? De klarte seg nå helt fint tidligere når det ikke var ul og mulighet for å vite..Men jeg kjenner spenningen stiger nå når det nærmer seg termin!