Flest guttebabiser i mai?

Gutt/jente i mai!?

• Jente

Votes: 14 53,8%
  • Gutt

Votes: 12 46,2%

• Antall som har svart
    26
Vi vet ikke hvilket kjønn den lille er, men de fleste jeg vet om rundt meg skal ha jente.. Blir spennende å se hvem som kommer :)
Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke vite kjønnet :-) Spennende :-)

Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke vite kjønnet :-) Spennende :-)
Hehe, jeg også.. Det er ikke mange som ikke vet. Dere har valgt selv å ikke vite? Eller var det ikke mulig å se på ul? Syns det er litt av spenningen det å ikke vite, men alle rundt oss er veldig frustrert over at vi ikke vet. "Alt hadde vært så mye enklere om dere hadde visst det".. Hallo? De klarte seg nå helt fint tidligere når det ikke var ul og mulighet for å vite.. :) Men jeg kjenner spenningen stiger nå når det nærmer seg termin!

Ifølge "ultralyd resultater"-tråden så var det 50/50 oppmeldte mellom gutter og jenter! :)

-- tasting fra mobil --

Jente her

Hehe, jeg også.. Det er ikke mange som ikke vet. Dere har valgt selv å ikke vite? Eller var det ikke mulig å se på ul? Syns det er litt av spenningen det å ikke vite, men alle rundt oss er veldig frustrert over at vi ikke vet. "Alt hadde vært så mye enklere om dere hadde visst det".. Hallo? De klarte seg nå helt fint tidligere når det ikke var ul og mulighet for å vite.. :) Men jeg kjenner spenningen stiger nå når det nærmer seg termin!
Haha, ja det får jeg også høre! :) Vi har valgt selv, har hatt muligheten til å finne det ut på tre ulike ultralyder og sagt nei takk hver gang :) Hadde ikke sambo vært med så hadde jeg kanskje gitt etter for presset :P Gleder meg til å finne ut hvem som er i magen <3

Jente her :)

Venter en liten jente i mai <3

Her kommer det en gutt <3

Back
Topp