Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lager en tykk,hvit saus som jeg har pepper og revet muskat i,og serverer den over potetene og det stekte flesket.Pleier også å ha revne gulrøtter til,nam!
Ååååhhh nå fikk jeg ikke lyst på kjøttkaker til middag lenger,tror nesten jeg må ha flesk og duppe gitt!![;)]
for et sammentreff, skal ha det selv idag[;)] Jeg måtte spørre bestemor om hvordan man lagde det.. og hu sa man skulle ha kraften som blir igjen etter å ha stekt flesket oppi hvitsausen.. Men jeg vet ikke jeg[8D] blir vel til at jeg gjør det slik hvertfall.. er første gangen jeg prøver meg på det
her er det mange ulike måter å gjøre det på..her har vi aldri hatt stekt løk til flesk, til nød løk i sausen. Enten lager jeg hvit saus ved siden av med fettet i eller jeg tar mel rett i stekepannen og sper med melk..ikke noe slankemat med sabla godt. Tar litt salt og pepper i duppa--