Flerlingertråden!

Leche

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Maisløyfene 2024
Fant denne artikkelen
Og tenkte det hadde vært gøy å se hvor stor sjanse hver enkelt har for tvillinger/flerlinger.

1 poeng for hvert punkt som stemmer(8 er full pott) i artikkelen, legg sammen poengene og kommenter
-hvor mange poeng du fikk
-om du ønsker eller ikke ønsker deg tvillinger/flerlinger

Så kan vi se tilbake på poengsummen til de som det viser seg er gravid med tvillinger/flerlinger!

Last edited:
Fikk 4 poeng! Har alltid hatt lyst på tvillinger, og har litt på følelsen at det er det denne gangen. Men jeg vet ikke om det bare er ønsketenkning. Time will tell!

Tar selvsagt folat nå som jeg vet at jeg er gravid. Men tok det ikke før!

5p. Sier ikke nei takk til å slå to fluer i en smekk :laughing002

4p. Men jeg har mistet trua på flerlinger da jeg ikke har mer symptomer, raskere hcg stigning eller annet som skulle tilsi det. Men seff hadde det vært gøy, men sikkert sykt slitsomt det først halv året. I allefall med fire barn fra før.

2p. Tror jeg stryker med hvis det viser seg to stk på TUL.. men vi tar det vi får :hilarious:

2p. Og jeg er helt på høyde med Nøttespire mtp å stryke med om det er flere. :hilarious: Kan ikke si jeg drømmer om tvillinger når vi har en på 5 og en på 3,5 fra før. :P

5 eller 6 poeng. Jeg har jo blitt gravid med IVF. Men kun satt inn ett embryo.

Får jeg friske og normale tvillinger så blir jeg lykkelig. Jeg håper helst på at det er en inni magehuset sånn at det er større sjanse for overlevelse.

2 poeng på meg! :joyful:
Jeg tror ikke det er to stykker der inne, selv om jeg fremdeles er litt spent på den første ultralyden. Alltid tenkt at mitt svangerskap nummer to skal gi tvillinger, men om det er to der inne må de være identiske, for jeg var på UL fire dager før eggløsning og hun fant bare en stor eggpose der inne. Litt til min skuffelse :laughing002

Om jeg ønsker meg tvillinger? Ja!! :angelic: Men jeg burde ikke gjøre det! :hilarious:

2p. Håper vel egentlig ikke det blir to på en gang. Men hvis det hadde blitt det, så hadde det jo vært gøy det også. Og slitsomt

4 poeng :nailbiting:
Ante ikke at å ta folsyre før man ble gravid økte faren for tvillinger, da hadde jeg drøyd til positiv test :smiley-ashamed004
Har ingen magefølelse på at det er tvillinger, og håper det heller ikke siden dette er barn nummer 4, men skulle det være to inni der får vi det til.

4 poeng (nesten 5, mye tvillinger i familien, men ikke nærmeste). Er snart førti og ønsker meg egentlig 3 barn totalt, så tvillinger er helt ok for meg. Og vi fikk mer enn vi regna med med nr 1 og det har gått helt fint- så vi greier alltids 2. men sjansen er liten- sjekka jo el med ul, og selv om to egg var like store på første sjekk var de borte på sjekk to, og det var et annet egg som hadde tatt over. Så regner med det er minimal sjanse.

2 poeng :)
Hadde vært helt fint med to, men hadde nok bekymra meg litt før graviditeten og spesielt det første året :hilarious:

Knappe 2 poeng, ønsker meg ikke tvillinger denne gangen. Ønsket det sist, men nå holder det med én spire i magen :hilarious:

3poeng. Hadde nok vært stas med to, selv om det virker litt skremmende siden vi har to så små fra før :hilarious: Men det skulle alltids gått!

3 poeng :laughing002 syns det virker skummelt med tvillinger, selvom jeg hadde blitt glad :joyful: da må vi plutselig kjøpe nytt hus og bil så kanskje ikke så lurt :hilarious:

5 poeng :)
Verken tror eller håper på tvillinger, frykter det mer siden vi har 3 fra før, og de to yngste er 2,5 og 10 måneder :p
Men er det 2, så er det 2

Back
Topp