Flerlinger...

lene84

Elsker forumet
Mamma er enegget TRILLING ! Begge trillingsøstrene hennes har tvillinger. Også på pappa sin side er det flere tvillinger.
Jeg har vært dritnervøs begge gangene jeg var på UL med mine to eldste.
Men kjenner ekstra på det denne gangen. Hadde blitt hardt å gått fra 2 barn til 4 :p

Satser på bare en denne gangen også :)

Blir spennende ;) når skal du på ul?

Hehe, skjønner det hadde blitt tøft å gå fra 2 til 4 barn ja ;)

Men nå er det vel sånn at eneggede tvillinger/trillinger er bare "flaks"/"uflaks" (alt etter hvordan den som blir gravid med flere tar det), mens toeggede gjerne er noe som går lit i arv, og da på morssiden!? RImelig sikker på det.

Har vært inne på tanken selv...har en bestemor som var tvilling (min oldemor fikk altså toeggede tvillinger, en gutt og en jente), og min tante (bestemor sin datter) har toeggede tvillinger (to gutter). Sånn sett ligger det i familien (på morssiden), men jeg har såpass lite symptomer at jeg tror nok ikke det er mer enn 1 inni der ;)

haha! så spenende!!! her er det også tvillinger i familien så jeg er litt spent:P

Hvis det skulle vise seg å være tvillinger her så går vi fra 3 til 5 barn....HJELP :P

Ikke så gale å gå fra 2 til 4 lene:-) hadde godt veldig fint :-) Ikke ha noe bekymringer, sikkert kubb en spire i magen din :-)

Blir spennandes ja! Her er det satt inn to egg så her blir det og spennandes! ;) Skal på tidlig ul 28/5.

Det sies vel at tvillinger går igjen i annethvert ledd. Det stemmer bra i ditt tilfelle. I slekta mi var oldefar tvilling. Tante ble gravid med tvillinger også.

Blir spennandes ja! Her er det satt inn to egg så her blir det og spennandes! ;) Skal på tidlig ul 28/5.

d skal jeg og... :) kjenner igjen nicket ditt fra tidligere.. vi har også vært igjennom prøverørsforsøk tidligere, men nå kom d en uventet spire... spennende at vi skal på ul samme dag :) (tidligere het jeg ah84....)

Back
Topp