Flerlagskake

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hvor kan man få tak i slike former til det, på 20cm? Jeg vet over nett, men trenger dem egentlig til helga :p

Og konditorfarger til regnbuekake? Jeg vet bare om den pakka de har på rema f.eks, der er det kun rød, gul, blå og grønn i :)

Farger kan du jo blande.

Trenger jo egenelig bare rød og gul og blå. Grønn får du jo blandet av gul og blå

Farger kan du jo blande.

Trenger jo egenelig bare rød og gul og blå. Grønn får du jo blandet av gul og blå
De har hatt lite utvalg på rema her, da er det kun den 4pakningen med de farger jeg nevnte.
Da får jeg evnt kjøpe et par pk slik at jeg kan blande gul/rød= oransje, blå/rød=lilla :) grønn følger med :p

Jernia har i hvertfall farger og kakepynt, Kitch`n har kakeformer i tillegg, ellers kan jo Traktøren og Christiania Glasmagasin ha noe utvalg.

Jernia har i hvertfall farger og kakepynt, Kitch`n har kakeformer i tillegg, ellers kan jo Traktøren og Christiania Glasmagasin ha noe utvalg.

Signerer Jernia :) De har overraskende mye. Mange hobbybutikker har også ett utvalg av kakepynt, fondant, kakeringer etc.

Signerer forslag over. De fleste butikker har klikk og hent så det skal ikke være noe problem å få det før helgen så lenge de har det i butikk.

Noen meny butikker har også ett overraskende utvalg av farger fra wilton. Sykt sterke farger, i forhold til konditorfarge. Man før veldig klar farge av disse.

Jerna har godt utvalg.
20cm er vel ikke den mest vanlige str, vet mange ikke tar inn den. Men 18, 22, 24 og 26. finnes former man kan stille inn selv også, men helst nettbutikker.
Anbefaler farger fra Wilton. Foretrekker pasta farge selv, bruker de mye på jobb å (er utdannet konditor) og de gir kraftige, klare farger. Mye kan blandes om man har primærfargene, men det kan være lettere med flytende farge

Wilton finnes i de fleste farger ja, og i tillegg til Jernia har i alle fall her Christians glassmagasin et stort utvalg.

Jernia har alt du trenger til kaken. Både kakeformer og farge fra Wilton( de er meget bra). Samt kakepynt:)

Jeg køpte mine 20 cm form på Nille.
Ferge kjøper jeg på jernia .

Back
Topp