Flergangsmødre Termin Desember 22

K.B-S94

Andre møte med forumet
Hei alle dere flotte mødre, dere med termin i desember som er flergangs mødre. Jeg har nå laget en FB gruppe for oss med termin i desember som har barn i fra før av♡ En gruppe hvor vi kan dele om barna våre som skal bli søsken, tips, råd, erfaringer. Mat(cravings) osv. Med en hyggelig tone.

Den heter:
Flergangsmødre Termin Desember 22
link under ⤵️

https://www.facebook.com/groups/2456375567833114/?ref=share

Om du ønsker å følge den hadde det vært gøy, jeg har en plan om en snap med tiden også, dog ikke kommet så langt enda. Denne gruppen er for oss som føler de barna vi har også er en del av svangerskapet vårt. Å vil snakke sammen i chat/på fb og skape vennskap osv. Vi ses der

Det finnes 2 andre grupper allerede men den ene har nå regler om at vi som er føergangs ikke får lov til å snakke om søsken osv, og det så jeg flere enn meg reagerte på så jeg valgte å lage denne.

HA EN SUPER DAG, OG EN GOD PÅSKE, IKKE MINST ETT FANTASTISK SVANGERSKAP

Er ikke en del av desembergjengen, men jeg reagerer også på at man ikke skal få lov å snakke om søsken i en termingruppe! Så spesielt! Synd man blir nødt å lage flere grupper. Vi endte også med to termingrupper forrige gang jeg var gravid siden admin kunne være veldig streng, ekskluderende, kontrollerende og rett og slett stenge kommentarfelt hvis det var noe hun var uenig i. Den nye gruppen var mye mer inkluderende, åpen og det var en mye hyggeligere tone der.

Det er vel ikke sånn at det ikke kan diskuteres eller snakkes om, men det bør ikke overskygge det som faktisk er tema.
Må ikke ta alt bokstavelig :hug003

Ikke lov å snakke om søsken? Nei vettu hva det er det dummeste jeg har hørt. Melder meg sikkert inn i denne etterhvert jeg da, men tørr ikke før uke 11-12 da jeg har mistet så mange ganger før.

Eh.. hva er det for en tullete regel?! :wtf Har aldri sett dette i noen annen termingruppe.

Ikke jeg heller :wideyed: hvis prat om søsken blir regnes som off topic så syntes jeg det er synd

Back
Topp