Flergangsmødre og ligamentsmerter

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Hei! Dere som har beboere i magehuset før, er det vanlig å ha lite "voksesmerter" i mageregionen med nr 2 sammenlignet med nr. 1?

:)
 
Lurer eg også på. Føler meg ikke gravid denne gangen, så måtte ta en digital i dag, fikk 3+
 
Her er det omtrent likt som første gang, merker svært lite til det :)
 
Føler meg ikke gravid i det hele tatt,nesten som jeg glemmer det innimellom..
Hadde lite symptomer med første, nå er det nestn ingenting..
 
Jeg er gravid for 4.gang (har en sønn), og jeg kjenner minimalt med stikking og strekk sammenlignet med de tidligere svangerskapene.
 
Tror egentlig at jeg første gang var så oppmerksom på alt som skjedde, mens jeg de andre gangene ikke har lagt merke til det så godt og ansett det meste for å være normalt.
 
Har definitivt mye mindre ligamentsmerter denne gangen. Tenker at livmoren kanskje utvider seg lettere og at det gjør mindre vondt?

Har heller ikke mye gravidsymptomer. Kvalme er det eneste :)
 
Kjenner veldig lite til det... Kjenner meg igrunn veldig lite gravid... Så en fin liten en i går, så det er noe der. Jeg sliter mest med hodepine og tretthet, generell sykdomsfølelse i kroppen:(
 
Ikke så mye kvalm denne gangen. Brakk meg noen ganger i uke 6. Men er ekstremt trøtt denne gangen også. Og ekstremt svimmel. Dette hadde jeg ikke sist. Er så svimmel pga lavt blodtrykk at jeg får ikke kjøre bil og ligger rett ut :p også har jeg veldig vondt i puppene. Voksesmertene er nok mindre vonde denne gangen enn sist. Husker sist, så var det vondt å stå rett til tider pga strekk. Mens nå kjenner jeg bare litt murringer inni mellom. Mens syns å ha lest at det er vanlig om man har vært gravid før, fordi livmoren din er mer elastisk da :)
 
Er jeg den eneste som har mye ligamentsmerter? Her ventes nr 3, skal sies at minstemann er 7 så det er en stund siden sist:)
Det strekker og verker som bare juling, spesielt om kveldene :(
 
Har ikke noe ligamentsmerter denne gangen nei.. Hadde det ikke vært for kvalmen hadde jeg spekulert på om det er noe der enda :p
 
Kjente litt i uke 5, men så har det blitt helt borte. Var litt bekymra for at det kanskje ikke vokste nedi der, men gjør nok det :)
 
Venter nr 3. Minste er 5 år nå. Har hatt mye ligamenstrekk frem til uke 7 ca. Kommer litt tilbake nå i uke 9. Er plaget med kramper nede i magen om jeg f.eks hoster.
 
Hadde ligament og voksesmerter før uke 7 og synes det har begynt å komme tilbake litt nå (10+3). Fødte for 1,5 år siden så det er kanskje litt tøyd der, husker jeg hadde litt mer med første ihvertfall.
 
Ligamentstrekkene føler jeg er litt mindre enn sist.. men er mye mer kvalm og trøtt enn jeg har vært med de andre to. Vonde pupper har jeg ikke i det hele tatt men har fortsatt melk etter minste mann som jeg sluttet å amme for 2 måneder siden(født for 8 mnd siden), så kanskje derfor?!
 
I natt har jeg hatt veldig vondt. De typiske smertene i lysken. Så kanskje det er nå de kommer :p
 
Har svært lite av det :) hadde endel sist mener jeg. .husker ikke helt. . Er jo over 3 år siden. . ;)
 
Vert litt stikking de siste dagene, men lite. Husker ikke hvordan det var sist, selv om det nesten var i går :p
 
Omtrent som de andre gangene. Kjenner det litt når jeg gjør brå bevegelser eller vrir meg rart. :p
Ingen symptomer overhodet ellers.
 
Back
Topp