Flergangsgravide, se hit :)

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Var det noe utstyr dere ikke kjøpte til nr 1, som dere "angra" på at dere ikke kjøpte? Og som dere da kommer til å kjøpe når nr 2 (3, 4 osv) kommer? :)

F.eks
Jeg kjøpte ikke en bedside crib til første, men vurderer å gjøre det denne gangen :)

Jeg angret på å ikke kjøpe lekegrind og en bedre ammepute.

Var det noe utstyr dere ikke kjøpte til nr 1, som dere "angra" på at dere ikke kjøpte? Og som dere da kommer til å kjøpe når nr 2 (3, 4 osv) kommer? :)

F.eks
Jeg kjøpte ikke en bedside crib til første, men vurderer å gjøre det denne gangen :)
Bilstoilpose ;)

Skikkelig stellebord :)
Så det skal jeg definitivt kjøpe nå :)

J
Ja det skal jeg også kjøpe nå. Følte egentlig ikke vi trengte det så veldig sist men nå blir det jo kaldere de første mnd til småtten :)
Ja, å om
Minstemann sover når man må levere i bhg er det bare å løfte over og la de sove videre ;) det er planen min :)

Tja det eneste er vel bæresjal så det skal jeg absolutt ha denne gangen! Ellers er det ekstra ting vi må ha kun ut ifra at denne kommer i oktober, trengte ikke mye til snuppa som kom i mai :)

Bedside crib skal vi ha denne gangen

Bæretube til å bruke på sykehuset! Ellers kommer jeg ikke på noe som jeg savnet de andre gangene :)

Er lettere å komme på ting jeg angrer på at vi kjøpte til #1..... Hehehe
Gjerne kom med en slik liste også. Kan være greit for oss førstegangs å se hva som er helt bortkastet. Selv om det selvfølgelig kan variere fra person til person hva man trenger :)

Hadde hverken vugge eller bedside crib til første, men nå har jeg kjøpt vugge :)

Back
Topp