Flergangsgravide og det å kjenne liv

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Når begynte dere å kjenne liv denne gangen?
Jeg venter så fælt på å kjenne noe, er bare 16 uker men gleder meg så mye :)

Jeg kjente for første gang i går kveld og har også kjent i dag :) Var 17+0 i går :) Det kommer nok snart! Men jeg skjønner at du er utålmodig, jeg satt her på forumet og klagde over det samme både før jeg fikk noen spark i går kveld og dagen før.

Sist kjente eg ingenting før i veke 18. Denne gangen begynte eg å kjenne allerede i veke 12! Tenkte først at det ikkje kunne stemme, men vart berre kraftigere etterkvart :)

Denne gangen kjente jeg liv sist i uke 13. Har en veldig rolig baby i magen,så det er ikke så ofte jeg kjenner spark ennå.. Er 20+3 i dag. Forrige gang kjente jeg mye liv fra uke 14.. Med første var det i uke 20 :) de to første var mer livlige i magen enn denne :) kommer vel etter hvert

De første små "boblene" kjente jeg når jeg var 13/14 uker på vei :D

Første gangen kjente jeg liv fra begynnelsen av uke 14, denne gangen har jeg kjent daglig siden slutten av uke 14 :)

Er andregangs nå, har kjent liv siden uke 13 :) Den siste uka har vi også kjent utenpå :D

Ser ut som det er veldig forskjellig selv om man har vært gravid før. Får bare vente i spenning :)

100% sikker for før gang nå jeg kjente lille♡ er 17+5

Kjente for første gang (hvor det ikke var tvil lenger) for bare et par dager siden :):) er 18 uker idag

Back
Topp